Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de pregatire cazane pe lignit si SISC-uri auxiliare


Anunt de participare (utilitati) numarul 115788/22.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala:  Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367, Email:  [email protected], Fax:  +40 0250 732890, Adresa internet (URL):  http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET GOVORA SA
Adresa postala:  Strada Industriilor Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0250 733601, In atentia:  Mihai Birzan, Fax:  0250 732890
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET GOVORA SA
Adresa postala:  Strada Industriilor Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA, Tel. 0250 733601, In atentia:  Serviciul Achizitii Publice, Fax:  0250 732890
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitati relevante
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de pregatire cazane pe lignit si SISC-uri auxiliare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SC CET GOVORA SA, Strada Industriilor nr. 1 Ramnicu Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Curatire uscata de cenusa SISC-uri aferente cazanului, structura de rezistenta si sustinere cazan, platforme si cai acces, sistem sub presiune cazan, interior capete aspiratie turnuri prelevare gaze arse, canale aer si gaze, PAR-uri, mori. Operatia se va efectua pe cote cazan, gradat, incepand cu ? +56 m. Uneltele de lucru sunt cele specifice curateniei : matura (tars), faras, lopata. Spargere depuneri zgurificate din ambrazura cazanului si capete de aspiratie turnuri prelevare gaze arse. Se vor folosi tarnacoape, rangi, ciocane manuale. Se va acorda o atentie sporita la folosirea acestora pentru a nu deteriora ambrazura cazanului. Molozul se evacueaza prin usile morilor sau ale gratarelor post ardere prin sapare si lopatare.Curatire umeda SISC-uri cazan (sistem sub presiune, PAR-uri, ELFI-uri) la cererea sectiei beneficiare, cu jet de apa sub presiune (? 4 bar).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111290-7 - Lucrari de pregatire a instalatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea lucrarilor ce se vor executa va fi conform Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini "Lista cantitatii de lucrari"
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2011 pana la 30.11.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 3000 lei constituita conform cerinte din fisa de date, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonanta, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completare Formular 12B, cu semnatura in clar a reprezentantului legal al ofertantului. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de 600 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de ?Lucrari de pregatire cazane pe lignit si SISC-uri auxiliare? cu valoare minima de 300000 lei, Se va prezenta copie dupa contract, copie dupa lista de cantitati lucrari, copie dupa PV la terminarea lucrarilor, Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin o recomandare din partea beneficiarului la care a executat lucrari similare, sa prezinte Formularul 12I, informatii asupra efectivului mediu de personal existent, informatii privind pregatirea si calificarea profesionala pentru personalul angajat si al cadrelor de conducere ce urmeaza a executa lucrarea, va prezenta Formularul 12H cu informatii despre dotarile specifice : utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul are obligatia de a vizita amplasamentul cu specialistii sai, de a studia spatiile, caile de acces, etc, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, Sa prezinte copie dupa certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele standardelor europene relevante (SR EN ISO 9001/2000 sau SR EN ISO 9001/2008), conform art. 191, 192 si 193 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare se va completa formularul PM, Se va completa formularul M, declaratie pe propria raspundere ca ofertantul se obliga sa respecte cerintele legale de mediu la care a subscris SC CET Govora SA pentru aspectele de mediu rezultate in urma desfasurarii activitatilor pe teritoriul SC CET Govora SA si se obliga sa respecte prevederile privitoare la protectia mediului cuprinse in legislatia nationala si europeana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala prin licitatie electronica cu 1 (una) runda de participare cu criteriul de evaluare ?pretul cel mai scazut?. Licitatia electronica, ca faza finala a procedurii de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.06.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2011 12:00
Locul: SC CET Govora SA, strada Industriilor nr. 1, Ramnicu Valcea, jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoles Nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641 , Email: [email protected] , Fax: 021 3104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic autoritate contractanta
Adresa postala:  Strada Industriilor Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Tel. 0250 733601 int. 258, Fax:  0250 733603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer