Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de pregatire cazane pe lignit si SISC-uri auxiliare


Anunt de participare (utilitati) numarul 95237/02.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel.+40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 250 733603, Adresa internet (URL): http: //www.cet-govora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET GOVORA SA
Adresa postala: Strada Industriilor Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0250 733601 int. 365, 367, In atentia: Mihai Birzan, Livia Coclet, Fax: 0250 733603
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET GOVORA SA
Adresa postala: Strada Industriilor Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0250 733601 int. 365, 367, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Fax: 0250 733603
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de pregatire cazane pe lignit si SISC-uri auxiliare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante, Strada Industriilor, nr. 1 Ramnicu Valcea, judetul Valcea cod postal 240050
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea operatiilor de curatire cazane si SISC-uri aferente in vederea creerii conditiilor pentru buna desfasurare a lucrarilor de reparatii si exploatare la acestea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111290-7 - Lucrari de pregatire a instalatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Curatire uscata de cenusa SISC-uri aferente cazanului, structura de rezistenta si sustinere cazan, platforme si cai acces, sistem sub presiune cazan, interior capete aspiratie turnuri prelevare gaze arse, canale aer si gaze, PAR-uri, mori. Operatia se va efectua pe cote cazan, gradat, incepand cu +56 m, Spargere depuneri zgurificate din ambrazura cazanului si capete de aspiratie turnuri prelevare gaze arse. Se vor folosi tarnacoape, rangi, ciocane manuale. Se va acorda o atentie sporita la folosirea acestora pentru a nu deteriora ambrazura cazanului. Molozul se evacueaza prin usile morilor sau ale gratarelor post ardere prin sapare si lopatare, Curatire umeda SISC-uri cazan (sistem sub presiune, PAR-uri, ELFI-uri) la cererea sectiei beneficiare, cu jet de apa sub presiune ( 4 bar)
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2010 pana la 30.11.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3000 lei constituita conform cerinte din fisa de date, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere va fi legalizat notarial, inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea; neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de 600000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract similar cu valoare minimade 300000 lei; sa prezinte cel putin o recomandare din partea beneficiarului la care a executat lucrari similare; se va prezenta copie dupa contract, copie dupa lista de cantitati lucrari, copie dupa PV la terminarea lucrarilor, informatii asupra efectivului mediu de personal existent, informatii privind numarul mediu anual, pe ultimii 3 ani, al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru personalul ce urmeaza a presta serviciul. Se va prezenta o declaratie cu informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor , informatii despre dotarile specifice : utilaje, echipamente tehnice si mijloace de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, Sa prezinte copie dupa certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele SR EN ISO 9001/2000 sau SR EN ISO 9001/2008, pentru revizii si reparatii instalatii si agregate energetice(cazane), Informatii privind protectia muncii, Informatii privind masurile de protectia mediului, Insusirea modelului de contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.05.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 12:00
Locul: SC CET Govora SA, strada Industriilor nr. 1, Ramnicu Valcea, jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Victoriei Nr. 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248 219375, Fax: 0248 219376
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoles Nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic autoritate contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel.0250 733601 int. 372, Fax: 0250 733603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer