Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de proiectare - executie pentru obiectivul: Proiect integrat privind alimentarea cu apa potabila, sistem de canalizare si statie epurare ape uzate, reabilitare caminul cultural cu centrul muzeistic si construire centru after school, comuna


Anunt de participare numarul 92575/23.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHERAESTI (Primaria Comunei Gheraesti)
Adresa postala: str. VASILE ALECSANDRI, nr. 56, Localitatea: Gheraesti, Cod postal: 617205, Romania, Punct(e) de contact: FABIAN TAMASANU, Tel.0233746051, Email: [email protected], Fax: 0233746450, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare - executie pentru obiectivul: Proiect integrat privind alimentarea cu apa potabila, sistem de canalizare si statie epurare ape uzate, reabilitare caminul cultural cu centrul muzeistic si construire centru after school, comuna Gheraesti, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Gheraesti, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si executie pentru:
- lotul I Alimentare cu apa, retele de canalizare menajera si statie de epurare, comuna Gheraesti, judetul Neamt;
- lotul II Reparatii camin cultural, amenajare muzeul satului si construire centru after - school, comuna Gheraesti, judetul Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de proiectare si executie pentru:
- lotul I Alimentare cu apa, retele de canalizare menajera si statie de epurare, comuna Gheraesti, judetul Neamt;
- lotul II Reparatii camin cultural, amenajare muzeul satului si construire centru after - school, comuna Gheraesti, judetul Neamt.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 861, 051RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: - pentru lotul I: 120.500 lei;
- pentru lotul II: 29.700 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin fonduri comunitare, din bugetul de stat si din bugetul local.PROGRAMUL FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea.
Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006.
Formularul 12C - Declaratie de participant la procedura.
Copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic de inregistrare.
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic
certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri conform Formularului 3 Informatii generale.
Proiectare: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este minim 400.000 lei lotul I minim 160.000 lei lotul II.
Executie: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este minim 13.000.000 lei lotul I minim 3.200.000 lei lotul II.Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiectare
Formular 12D Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, cerinte minime: lotul I minim 2 proiecte tehnice similare, lotul II minim 6 proiecte tehnice similare.
Formularul 12D Experienta similara.
Formularul 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.
Executie
Formular 12E Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cerinte minime: lotul I minim 2 lucrari de constructie similare din care minim un contract cu o valoare de cel putin 3.300.000 lei si minim 8 km de retea realizata; lotul II minim 2 lucrari de constructii similare din care minim un contract cu o valoare de cel putin 1.500.000 lei.
Formularul 12E Experienta similara.
Formularul 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.
Proiectare
Formularul 12I Decl privind efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere cerinte minime: 1 coordonator proiect, minim 8 ani experienta in domeniu; 1 specialist absolvent hidrotehnica, minim 5 ani experienta in domeniu; 1 specialist absolvent de instalatii, cu atestat ANRE gradul II A, minim 5 ani experienta in domeniu; 1 arhitect atestat OAR, cu drept de semnatura, minim 5 ani experienta in domeniu;
1 structurist, minim 5 ani experienta in domeniu.
Executie
Formularului 12I Decl privind efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere cerinte minime: 1 RTE, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate loturile I, II, 1 sef de santier cu specializarea alimentare cu apa si canalizare, minim 8 ani experienta in domeniul de activitate lotul I, 1 sef de santier cu specializarea constructii civile, minim 8 ani experienta in domeniul de activitate lotul II, 1 RCQ, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate loturile I si II, 2 sudori autorizati PE-HD, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate lotul I, 1 inginer instalatii, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate loturile I si II.
ISO 9001 sau echivalent.
ISO 14001 sau echivalent.
OHSAS 18001sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
3.
Durata de executie a proiectarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2010 12:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 35, Bl. I4, parter, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Cod CPV 45212313-3 - Lucrari de constructii de muzee.Cod CPV 71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor.Durata contractului de achizitie publica este de maxim 15 luni.Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca Formularul nr. 7.Adresa locului de depunere a ofertelor - Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal, nr. 35, Bl. I4, parter, Piatra Neamt, jud. Neamt.Informatiile solictate la III.2.2 proiectare trebuie sa fie insotite de copii dupa contractele de prestare servicii, procesele verbale de predare primire si care sa contina beneficiarii, valorile, perioada si modul de indeplinire a obligatiilor.Informatiile solictate la III.2.2 proiectare trebuie sa fie insotite de copii dupa contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarii si recomandari care sa certifice buna executie a lucrarilor.Informatiile solicitate la III.2.3 - Pentru personalul tehnic se vor prezenta CV-urile, copiile dupa carnetele de munca si/sau contractele individuale de munca, contractele de colaborare (copie) in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului - din care sa reiasa ca durata contractului nu poate fi mai mica decat durata de executie a contractului de lucrari, precum si un angajament din partea acestora ca pe durata de executie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, isi vor desfasura activitatea numai pentru realizarea acestor lucrari completarea Formularului nr. 2 Declaratie de disponibilitate. Pentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta si certificatele de atestare (copie).Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si protectiei mediului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513.296, Fax: 0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare conform art. 281 al. 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Gheraesti
Adresa postala: Localitatea Gheraesti, comuna Gheraesti, judetul Neamt, Localitatea: Gheraesti, Cod postal: 617205, Romania, Tel.0233/746.450, Fax: 0233/746.450
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2009 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer