Licitatie Publica - LUCRARI DE PROIECTARE A FAZELOR PT+DE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE LUCRARI DE MUTARI SI/SAU PROTEJARI RETELE ELECTRICE AFERENTE OBIECTIVULUI ?CENTURA MUNICIPIULUI RADAUTI?
Anunt de participare numarul 131140/23.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R.-S.A. ? Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. 0232214430, In atentia: Serviciul Achizitii, Serviciul Investitii, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R.-S.A. ? Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. 0232214430, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R.-S.A. ? Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. 0232214430, In atentia: registratura, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE PROIECTARE A FAZELOR PT+DE, ASISTENTA TEHNICASI EXECUTIE LUCRARI DE MUTARI SI/SAU PROTEJARI RETELE ELECTRICE AFERENTE OBIECTIVULUI ?CENTURA MUNICIPIULUI RADAUTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Centura Municipiului Radauti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, asistenta tehnica;Planul de securitate si sanatate conform HG nr.300/2006 si Executia lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 5, 290, 528.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 50.000 lei; garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local+Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;Certificat de inregistrare la ORC; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri, Indicatorul de lichiditate+Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente+ Raportul de Audit aferent fiecarui an;Scrisoare de Recomandare emisa de o banca comerciala care sa ateste ca of dispune de lichiditati; Scrisoare de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. Media cifrei de afaceri a ofertantului in domeniul lucrarilor de specialitate pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin de 10.000.000 lei. b. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 25% din valoare investitiei, pentru o perioada de 12 luni, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul proiectului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului; Lista pers cheie+CV+decl disponib+diplome+atestate+lista personal calificat; ISO 9001 sau echivalent; ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Of tr sa dem ca a ex in ulti 5 ani lucr de nat si com sim lucr ce fac ob pr(luc de mut si/sau protej ret el)inval cum de min 5.150.000 lei din cel mult 2(doua) contr;2.Of tr sa dem ca are dr de fol sau det cp urm dot teh: macara, autoscari, platf ridica cu brat telescopic;util de sap si forat;mijl de transp pt pers;echip;dispozit+sc pt montat accesorii;unelte portabile;scripeti;prese papuci;truse de scule (elect, mec);ap de sudura el+autogena;carucior de derulat cu frana;presa mec de indoit cleme;dispoz pt detensionat;megohmmetre de 1000 V, 2000 V, 5000 V;ap pt mas rez de dispersie la prize de pamant;ap pt incerc cu tensiune marita;binoclu;dinamometru;teodolit;punte de mas rezistente, capacitati, inductante;micrometru exterior si interior;calibre de interstitii;sublere, rigle gradate.3.Of tr sa dem ca a pre in ult 3 ani serv de pr luc de mut si/sau protej ret el, in val de cp 129.000 lei din 1 contr+doc justif din care sa reiasa ca serviciile au fost prestate.4.Exp cheiepr: Sef ech pr, ing in spec electroenergetica/electrotehnica/electro-mecanica/instalatii cu exp in dom lucr de ret de inalta, medie si joasa tens de min. 3 ani in activ de pr. si exp prof ca Sef de pr pt un pr sim de luc de mut si/sau protej ret el. 5.Exp cheielucr: Cond tehnic-inginspecial electroenerg/electroteh/electro-mecan/inst, electrautorizatgr IV B (Ord ANRE nr. 5/2007), cp3 ani in ex sau expl de ret el 110 kV si exp profes ca si Conduc teh pt contr sim de luc de mut si/sau protej ret el;Resp de lucrari-stu sup in sp electroenerg/ electroteh/electro-mecan/instal, electr autorizat gr IV B (Ord ANRE nr.25/2007), cp3 ani in ex sau expl de ret el 110 kV si exp profes ca si Resp de luc pt contr sim de luc de mut si/sau protej ret ele;Respons cu mn calit med si securit si sanat in munca- stud sup, instr in dom calit, med si sec si san in munca;Resp cu sec si sanat in munca si AII (aparar imp incendiilor-stud sup in special electroenerg/electroteh/electro-meca/inst;Resp teh cu ex lucr el-at MEC;Resp teh cu exec ?at MLPAT-Legea nr. 10/1995 priv cal in constr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2011 10:00
Locul: sediu achizitor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si maxim 2 persoane imputernicite din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila si pe site-ul www.drdpiasi.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel. 021. 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021. 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A. - Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Departamentul Juridic
Adresa postala: Str. Gh. Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel. 0232214432, Email: [email protected], Fax: 0232214430, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:18