Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de proiectare, achizitie si montaj ascensor Sucursala Bihor a Bancii Nationale a Romaniei


Anunt de participare numarul 111148/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 0311.32.32.10, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei, Sucursala Oradea
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr. 8, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259/413928, In atentia:  Floare Florutiu, director, Email:  [email protected], Fax:  0259/418804
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei, Sucursala Oradea
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr. 8, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259/413928, In atentia:  Floare Florutiu, director, Email:  [email protected], Fax:  0259/418804
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei, Sucursala Oradea
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr. 8, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, In atentia:  REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare, achizitie si montaj ascensor Sucursala Bihor a Bancii Nationale a Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sucursala B.N.R. Bihor
Oradea, Parcul Traian Nr. 8
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea, achizitionarea, montarea si punerea in functiune a unui ascensor electric la sediul sucursalei B.N.R. Bihor. Noul ascensor va fi exterior si se va monta pe peretele din curtea interioara a cladirii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nomenclatorul de lucrari, lista de materiale si echipamente, conditii tehnice, termene se gasesc in documentatia de licitatie, Sectiunea II ? Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 258, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 5.160 leiGarantia de buna executie a contractului in cuantum de 8% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 - formular A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- formular B
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor localeCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent
Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilSe va completa si formularul C ? informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari/lucrari executate in ultimii 5 ani si lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani
Lista de experienta similara
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiCertificat de conformitate produs
Autorizare pentru livrarea produselor
Informatii privind subcontractantiCertificat : sistem de calitate ISO 9001/echivalent
Certificat : sistem de management de mediu ISO 14001/2005 / echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 12:00
Locul: BANCA NATIONALA A ROMANIEI Sucursala BIHOR Str. Parcul Traian, nr.8, cod 410033, Oradea, judet Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicirea va mentiona nivelul de delegare al reprez.Pers fara imputernicire scrisa si semnata de pers competente si B.I. sau C.I. nu vor putea participa la sed. de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-Perioada de proiectare si executie a obiectului contractului va fi de maxim 90 de zile calendaristice de la semnarea contractului.-Perioada de garantie impusa este de minim 24 luni de la data receptiei la punerea in functiune a ascensorului.-In conformitate cu HG 2139/2004, modificata prin HG 1496/2008 durata de functionare a ascensorului va fi de minim 12 ani.-Pentru informare si documentare autoritatea contractanta solicita vizitarea obligatorie a amplasamentului in faza de ofertare. Se va prezenta Raportul de verificare in teren incheiat impreuna cu autoritatea contractanta dupa vizitarea la fata locului a obiectivului. Perioada de vizitare a amplasamentului este: 15.11.2010 ? 19.11.2010 intre orele 9 ? 15, 00, cu planificare prealabila.Pentru a se putea asigura accesul in imobilul Sucursalei Bihor a B.N.R., operatorii economici vor la numarul de fax: 0259.418.804, in atentia d-nei Florutiu Floare ? Director. Solicitarea va contine numele si datele de identificare ale firmei solicitante, numarul si numele persoanelor care vor participa (maxim 3 persoane), C.I./B.I. si CNP. Accesul in imobilele B.N.R. se va face numai pe baza C.I./B.I. si a imputernicirii emise de operatorul economic pentru persoanele participante la vizionare.In cazul in care aceasta procedura de acces in imobilele B.N.R. nu este respectata, Banca Nationala a Romaniei isi rezerva dreptul de a nu permite accesul pentru vizionarea obiectivului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  str. Parcul Traian nr. 10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259.426882, Fax:  0259.426882
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer