Licitatie Publica - Lucrari de proiectare in faza DTAC (documentatie tehnica de autorizatie de constructie), PT (proiect tehnic) si DE (detalii de executie), inclusiv liste de cantitati de lucrari si caiete de sarcini la investitia Modernizare si extindere Scoala cu clasele
Anunt de participare numarul 88960/19.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sacalaz (Primaria)
Adresa postala: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Localitatea: Sacalaz, Cod postal: 307370, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Prisecaru, Tel.0731330136, Email: [email protected], Fax: 0256367491, Adresa internet (URL): www.sacalaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare in faza DTAC (documentatie tehnica de autorizatie de constructie), PT (proiect tehnic) si DE (detalii de executie), inclusiv liste de cantitati de lucrari si caiete de sarcini la investitia Modernizare si extindere Scoala cu clasele I-VIII Beregsau Mare - sat Beregsau Mare, Str. Principala nr. 20
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului si comuna Sacalaz
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare in faza DTAC (documentatie tehnica de autorizatie de constructie), PT (proiect tehnic) si DE (detalii de executie), inclusiv liste de cantitati de lucrari si caiete de sarcini la investitia Modernizare si extindere Scoala cu clasele I-VIII Beregsau Mare - sat Beregsau Mare, Str. Principala nr. 20
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 458, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
9.000 lei garantie de participare , iar garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sau subcontractarea sa fie in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, valabil in ziua deschiderii ofertei in original sau copie legalizata;
- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei - in original sau copie legalizata;
- Certificat de cazier fiscal- in original sau copie legalizata;
- certificatul constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat (la sediu, puncte de lucru etc.) codul CAEN 7111 (Rev. 2) 7112 (Rev. 1) activitati de arhitectura si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata in original
- Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in copie legalizata si traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale care sa contina si cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008 in originalbilanturile contabile pe anii 2007 si 2008vizate/inregistrate de organele competente in copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri pe ultimii 2 ani (2007 si 2008) este de 900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani in domeniul serviciilor de proiectare, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari.
2. declaratie privind personalul tehnic de specialitate;
3. licenta software Arhicad sau Autocad sau echivalent;
4. declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul), insotita si de acordurile de subcontractare;
5. standarde de asigurare a calitatii
6. declaratie privind respectarea conditiilor de munca si securitate in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.experienta similara de cel putin 1 contract finalizat avand ca obiect servicii de proiectare in fazele PT (proiect tehnic) si DE (detalii de executie) a carui valoare sa fie de minim 100.000 EURO sau echivalent in lei in copie semnata pentru conformitate cu originalul, insotit de scrisoare de recomandare din partea beneficiarului care sa ateste valoarea si indeplinirea contractului in fazele PT si DE solicitate.- experienta similara de cel putin 3 contracte in fazele de proiectare de studii de fezabilitate sau proiect tehnic, fiecare contract fiind aferent unei investitii publice cu valori de investitie mai mari de 3.000.000 euro, insotite de scrisoare de recomandare din partea beneficiarilor care sa ateste valoarea si indeplinirea contractului in fazele SF sau PT solicitate. Se vor anexa documente justificative ce emana de la beneficiari care sa ateste ca valorile de investitie depasesc pragul aratat.2.Ofertantii vor face dovada ca dispun de cel putin 3 arhitecti si un economist (personal angajat sau colaboratori).5.Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
40%
Descriere:
3.
termenul de prestare al serviciilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Sacalaz, Membrii comisiei, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, experti cooptati.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: p-ta Tepes Voda, nr. 2A, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0256/498054, Fax: 0256/200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sacalaz
Adresa postala: str. a Iv-a, nr.368, Localitatea: Sacalaz, Cod postal: 307370, Romania, Tel.0256/367491, Fax: 0256/367491, Adresa internet (URL): www.sacalaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2009 12:50