Licitatie Publica - Lucrari de proiectare (PT, DDE, Documentatii pentru avize si acorduri, PAC) asistenta tehnica si executie pentru Proiectul integrat "Canalizare menajera in sistem centralizat si statie de tratare ape uzate, Reabilitare si modernizare strazi, Centrul de a
Anunt de participare numarul 112993/15.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DAENI (PRIMARIA DAENI)
Adresa postala: COM. DAENI , JUD. TULCEA, Localitatea: Daeni, Cod postal: 827065, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU SIRBU, Tel. 0240577789, 0240577603, In atentia: Sirbu Dumitru, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0240577789, Adresa internet (URL): Localitatea Daeni, judetul Tulcea, strada Principala nr. 42, cod postal 827065., Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice ale administratiei publicelocale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare (PT, DDE, Documentatii pentru avize si acorduri, PAC) asistenta tehnica si executie pentru Proiectul integrat "Canalizare menajera in sistem centralizat si statiede tratare ape uzate, Reabilitare si modernizare strazi, Centrul de asistenta dupa programul scolar in localitatea Daeni, judetul Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Daeni, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare strazi, construire canalizare menajera si statie de tratare ape uzate, construire centru de asistenta dupa programul scolar in Comuna Daeni, judetul Tulcea, lucrari de proiectare (PT, DDE, documentatii pentru avize si acorduri) aferente proiectului integrat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de achizitie publica pentru lucrari de proiectare (PT, DDE, documentatii pentru avize si acorduri), executie lucrari pentru reabilitare si modernizare strazi, canalizare menajera in sistem centralizat cu statie de tratare ape uzate si centru de asistenta dupa programul scolar
Valoarea estimata fara TVA: 9, 244, 627RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participarein valare de 150000 lei cf. art. 86/ alin. 1 din HG 925/2006, garantia debuna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri post aderare: Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, PNDR, Bugetul de stat, bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privid eligibilitatea, cazier judiciar/fiscal societate plus administrator/administratori, declaratie privind neincadrarea in art. 181din OUG34/2006, certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice, certificat eliberat de autoritatile publice locale, certificat de atestare privind obigatiile la fondul de mediu, certificat eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor generale, bilanturile conrtabile, nivelul indicatorului financiar lichiditate generala sa fie egala sau mai mare de 100%.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Medie cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai marecu suma de 18.000.000.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, declaratiereferitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, lista cu lucrari in desfasurare, declaratie privind personalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fac dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de proiectare si executie lucrari de drumuri de minim4.000.000/ lucrari de canalizare si statie de epurare de minim4.000.00 lei si lucrari de constructii cladiri de minim400.000 leiUtilaje: soft de proiectare, plotter statie totala, autobasculante, autogreder, autospeciala, statie preparat mixturi asfaltice, buldoexcavator, excavator, cilindru compactor, echipamente pentru stropit, freza asfalt, incarcator frontal, perie mecanica, reciclator, aparat desudura PEHD. Personal: manager proiect, ingineri proiectanti/geodezi, sef santier, RTE, sudori PEHD
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
233.33
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de remediere a problemelor aparute in perioada de garantie
10%
33.33
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
33.33
Descriere:
4.
Durata de executie
10%
33.33
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2011 18:00
Locul: Comuna Daeni, Judetul Tulcea, strada Principala nr. 42 - Primaria Comunei Daeni.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai APDRP, reprezentanti ai UCVAP, reprezentanti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR 2007 - 2013 FEADR -Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, cod postal 030084, Bucuresti - Romania., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Municipiului Tulcea sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Localitatea Tulcea, strada Pacii, nr. 83, cod postal 820048, Judetul Tulcea., Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820048, Romania, Tel. 0240512359, Email: [email protected], Fax: 0240518544
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 256*2, alin.1, lit.b din O.U.G. 34/2006, respectiv 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Daeni - serviciul achizitii publice
Adresa postala: Localitatea Daeni, strada Principala nr. 42, judetul Tulcea, Localitatea: Daeni, Cod postal: 827065, Romania, Tel. 0240577603, Email: [email protected], Fax: 0240577789
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 09:49