Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de proiectare si constructii,finisare,instalatii termice,electrice,sanitare,alimentare cu apa,canal si modernizare drumuri


Anunt de participare numarul 100781/26.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ostroveni
Adresa postala:  comuna Ostroveni, judetul Dolj, Localitatea:  Ostroveni, Cod postal:  207440, Romania, Punct(e) de contact:  Elena Slavulete, Tel. 0251337366, Email:  [email protected], Fax:  0251337866, Adresa internet (URL):  Comuna Ostroveni, jud.Dolj, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare si constructii, finisare, instalatii termice, electrice, sanitare, alimentare cu apa, canal si modernizare drumuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Ostroveni, jud.Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 4, 000, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare siconstructii, finisare, instalatii termice, electrice, sanitare, alimentare cu apa, canal si modernizare drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233100-0-Lucrari de constructii de autostrazi si de drumuri (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de proiectare si constructii, finisare, instalatii termice, electrice, sanitare, alimentare cu apa, canal si modernizare drumuri
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 4, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de buna executie 5%din valuarea ccontractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, fonduri guv.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
• Declaratia de eligibilitate• Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181• Certificate privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local
• Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului• Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului
• Fisa de informatii generale
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata si valabile la data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
• Bilant 31.12.2009 inregistrat la O.R.C.C (copiesemnata si stampilata pe fiecare pagina)• Fisa privind informatiile financiare(original)- exercitiu financiar pozitiv pe ultimii 3 ani (2007-2009) - original
• Cifrade afaceri pe ultimii 3 ani(2007-2009) – original
Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
• Lista principalele lucrari din ultimii 5 ani-original
• Declaratie privind personalul angajat- original
• Declaratie privind personalul tehnic de specialitate- original• Declaratie privind echipamentele tehnice si utilaje-original
• Fisa de experienta similara-original
• Certificat SR EN ISO 9001privind sistemul de management al calitatii pentru lucrarile cuprinse in caietul de sarcini
• Certificat SR EN ISO 14001 privind sistemul de management de mediu pentru lucrarile cuprinse in caietul de sarcini
• Certificat SR OHSAS 18001 privind sistemul de management al sanatatii si securitatii operationale pentru lucrarile cuprinse in caietul de sarcini
• Certificat SA 8000 privind sistemul de management al responsabilitatii sociale pentru lucrarile cuprinse in caietul de sarcini
Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 6
P1=60%*punctaj capacitate tehnica+40%*punctaj capacitate economico-financiara.A. Capacitatea tehnica(exp.similara+certificate).B.Capacitatea economica (cifra afaceri ult3 ani+exer.finc.)
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 09:45
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 11:00
Locul: sediul Primariei Ostroveni, Jud.Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Informatii se pot obtine de la Consiliul Local Ostroveni
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos , nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova-Sectia Contengios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  B-dul Nicolaie Titulescu, nr.4, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251 418 568, Fax:  0251 415 600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ostroveni
Adresa postala:  comuna Ostroveni, Localitatea:  Ostroveni, Cod postal:  207440, Romania, Tel. 0251 337366, Email:  [email protected], Fax:  0251 337866
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer