Licitatie Publica - Lucrari de proiectare si executare restaurare Bastionul Macelarilor si realizare constructii adiacente din cadrul proiectului : Restaurarea si revitalizarea Bastionului Macelarilor din Baia Mare , Maramures
Anunt de participare numarul 84878/19.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Lite, Tel.0262-211544, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-211544, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare si executare restaurare Bastionul Macelarilor si realizare constructii adiacente din cadrul proiectului : Restaurarea si revitalizarea Bastionului Macelarilor din Baia Mare , Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Baia Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si executare restaurare Bastionul Macelarilor si realizare constructii adiacente din cadrul proiectului : Restaurarea si revitalizarea Bastionului Macelarilor din Baia Mare , Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa I: lucrari de proiectarerestaurare Bastionul Macelarilor si realizare constructii adiacente inclusiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei, Cod CPV 7132200-1- Servicii de proiectare tehnica pentru constructii lucrari publiceTermen de finalizare :3 luni de la data semnarii contractului si emiterii ordinului administrativ de incepere a executiei
Etapa 2: lucrari de executare restaurare Bastionul Macelarilor si realizare constructii adiacente, Cod CPV 45000000-7 -Lucrari de constructii.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 286, 459.82EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 108000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului finantat prin Mecanismul Financiar SEE , 2004-2009 - nu sunt fonduri comunitaresi-Bugetul Consiliului Judetean Maramures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA), Formularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181, a. certificat de atestare fiscala DGFPCFS, b. cerificat de atestare fiscala eliberat de Primarie, Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA), copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata dupa Autorizare MCC, copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va atasa Formularul nr. 4 (INFORMATII GENERALE) completat, copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2006, 2007 si 2008, Formularul nr. 5 (ANGAJAMENT PRIVIND ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL), scrisori de bonitate din partea unei banci cu care lucreaza ofertantul, valabila la data deschiderii ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani) sa fie de minim 4.000.000 RON, cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de 90 zile in valoare de minim 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 6 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, completat, copii dupa contractele mentionate pentru indeplinirea cerintelor minimale, Formularul nr. 7(DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI, Lista de inventar a obiectelor din dotare, copie legalizata dupa precontractele de inchiriere, certificat ISO 9001 sau echivalent, certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat OHSAS 18001 sau echivalent, i) Formularul nr. 8 (INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII) completatii) Formularul nr. 9 (PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT) completat.iii) Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele doua nominalizate, le va inlocui cu acordul autoritatii contractante numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Se va atasa Formularul nr. 10 (ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE), Formularul nr. 11 (CURRICULUM VITAE), Formularul nr. 13 (DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA), i) Formularul nr. 14 (DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA), Formularul nr. 15 (IMPUTERNICIREA LIDERULUI ASOCIATIEI DE A REPREZENTAASOCIATIA LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
in ultimii cinci ani, cel putin un contract de proiectare si executie de lucrari de constructie sau reabilitari / modernizari de cladiri, a carui valoare sa fie egala cu minim 5.000.000 lei. Contract executat si finalizat = contract pentru care a fost incheiat procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor .Dotare minima pentru proiectare: a) Calculator desktop sau laptop min. 3 buc.b) Soft operare cu licenta aferente calculatoarelor.c) Soft proiectare cu licenta min. 1 buc.d) Soft specializat pentru calculul devizelor, cu licenta min. 1 buc.e) Soft editare si prelucrare texte, cu licenta min. 1 buc.f) Imprimanta (pentru format A4) min 1 buc.- Dotare minima pentru executie: a) Mijloc de transport de echipamente si materiale la si de la locul de desfasurare a lucrarii(dotare proprie sau inchiriate) min. 1 buc.b) Utilaje specifice la lucrare: - automacara de minimum 12 tone - min. 1 buc.- platforma de lucru la inaltime - min. 1 buc.- vibrator elemente de beton armat - min. 1 buc.c) laborator autorizat de incercari pe betoane sau contract cu laborator autorizat, Personal pentru proiectare: a. Un arhitect cu drept de semnatura, membru in Ordinul Arhitectilor cu drept de semnatura, atestat MCCb. Un inginer structurist - (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, cu durata de 5 ani si diploma de inginer / licenta)c. Un proiectant calificat in domeniul instalatiilor sanitare si termiced. Un proiectant calificat in domeniul instalatiilor electrice- Personal pentru executie: a. Un sef punct de lucru (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, cu durata de 5 ani si diploma de inginer / licenta)b. Un responsabil tehnic cu executia , atestat MDRL si MCC pentru executare lucrari cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelorc. Un responsabil tehnic cu calitatea (autorizat, cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 126
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-504300, Email: [email protected], Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262 215090, Email: [email protected], Fax: 0262 215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 09:27