Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIA LUCRARILOR SUPLIMENTARE AFERENTE OBIECTULUI: ?Lucrari de consolidare km 0+000-km1+560; Viaduct?din cadrul obiectivului de investitii ? Varianta de ocolire a municipiului Suceava?


Anunt de participare numarul 129673/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  DRDP IASI, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R.-S.A. ? Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea:  700481, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232214430, In atentia:  Serviciul Achizitii , Serviciul Investitii, Email:  [email protected], Fax:  0232214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R.-S.A. ? Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea:  700481, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232214430, In atentia:  Serviciul Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0232214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R.-S.A. ? Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala:  str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea:  700481, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232214430, In atentia:  registratura, Email:  [email protected], Fax:  0232214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIA LUCRARILOR SUPLIMENTARE AFERENTE OBIECTULUI: ?Lucrari de consolidare km 0+000-km1+560; Viaduct?din cadrul obiectivului de investitii ? Varianta de ocolire a municipiului Suceava?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: var oc mun Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare: 1. Proiect tehnic, detalii de executie, specificatii tehnice; 2. Planul de securitate si sanatate conform HG 300/2006 + Asigurarea asistentei tehnice si Executia lucrarilor.Lucrarile si serviciile solicitate sunt in completarea lucrarilor si serviciilor executate sau in curs de executie din contractul in derulare, pentru punerea in functiune a obv.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 43, 141, 206RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea de noi servicii/lucrari similare conform art. 122 lit j din OUG 34/2006(A).
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 100.000 lei; garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local+Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Certificat de inregistrare la ORC; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri, Indicatorul de lichiditate+Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente+ Raportul de Audit aferent fiecarui an;Certificat privind cifra de afaceri in infrastructura de transport rutier;Scrisoare de Recomandare emisa de o banca comerciala care sa ateste ca of dispune de lichiditati; Scrisoare de bonitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. Media cifrei de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent infrastructurii de transport rutier (lucrari de drumuri si poduri) pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin de 80.000.000 lei. b. Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 25% din valoare investitiei, pentru o perioada de 12 luni, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile cu constructia in cadrul proiectului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind capacitatea tehnica pt prestator si executant;Certificat privind experienta Antreprenorului si Prestatorului;Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat, statie de betoane, statie de asfalt, instalatie de forat coloane 1080mm;Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind Standardele de Asigurare a Calitatii+ISO 9001 sau echivalente; Declaratie privind Standardele de Protectie a Mediului+ISO 14001 sau echivalente; Lista pers cheie+CV+decl disponib+ lista personal calificat( lista nume, prenume, meseria si nr.contractului de angajare).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Of tb sa dem ca a exec in ult 5 ani lucr de nat si complexit sim in val de min 41.800.000 lei din 1 contract si care au necesitat exec de: col forate 1080mm, ziduri de sprijin, drenuri verticale sifon, strat fundatie de balast, hidroizolatie poduri, dispozitive de acoperire rosturi, 1 pod/viaductaferent DN/A/DE+contr lucr, certif receptie la term lucr/receptie fin+doc constat/rec. 2. Of tb sa dem ca are drept de fol sau detine cp urm dotare tehn: st asf cap min 80 t/ora ? 1; st betoane 30 m3/h ? 1 ; repartizator - finisor asfalt 50 t/h ? 1; inst forat diam mic ? 1 ; inst forat coloane 1080 mm ? 1 ; cilindru vibrator terasier ? 2 ; pompa beton ? 2 ; cilindru vibrator liss/liss ? 2 ; autobet 9 m3 ? 3 ; autogudronator ? 2 ; autogreder ? 2 ; buldoexcavator cu picon ? 3 ; excav 2 m3- 2 ; inc frontal ? 3 ; macara 30 to ? 3; autobasc Euro 4, cap 24 tone ? 10; mas montat parapeti ? 1; sist GPS mas topo; lab gr II pentru asfalt si beton.3. Of tb sa dem ca a prestat in ultimii 3 ani serv pr lucr de reab/modernizare de drumuri si poduri pe DN/ autostrada/drum expres, in val de cp 1.200.000 lei din 1 contr + doc justif din care sa reiasa faptul ca PT+DDE au fost fine si acc de benef serv.4.Exp cheie pr: sef ech pr, ing CFDP, cu exp gen min 3 ani in pr lucr DP si exp prof ca Sef de proiect pt un proiect sim lucr reab/modern DN/ autostrada/drum expres, cu val cp 1.200.000 lei. 5.Exp cheie lucr: Manager pr, atestat, ing CFDP cu exp gen in lucr DP de min. 5 ani si exp prof ca Manager pt un pr sim cu val cp 41.800.000 lei; Manager pr adj, atestat, ing CFDP/CH, cu exp in lucr D de min. 5 ani si exp prof ca Manager pr adj/ Manager pr pt un pr sim cu val de cp 41.800.000 lei; 4 ing santier CFDP, cu exp in lucr DP de min. 3 ani; RTE atestat in lucr DP, ing CFDP; Resp CQ atestat in lucr DP, ing CFDP/CH; Resp atestat ca manager al sist cal; Resp atestat sist mediului; Resp atestat SSM;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici tehnice privind nivelul calitativ, functional, eficienta, termene de exec
60%
Descriere: term pr+exec, rez mec+stab, sig in expl
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S160-264010 din 23.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 10:00
Locul: sediu achizitor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori si maxim 2 persoane imputernicite din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila si pe site-ul www.drdpiasi.ro.Durata contract 36 luni=12 luni pr si exec+24 luni per notificare defecte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021. 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021. 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA - DRDP IASI - DEPARTAMENTUL JURIDIC
Adresa postala:  str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232214430, Email:  [email protected], Fax:  0232214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer