Licitatie Publica - Lucrari de proiectare si executie a obiectivului de investitii Canalizare si statie de epurare-comuna Vedea judetul Giurgiu
Anunt de participare numarul 107627/11.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VEDEA (CONSILIUL LOCAL VEDEA)
Adresa postala: COM. VEDEA, Localitatea: Vedea, Cod postal: 087260, Romania, Punct(e) de contact: CLEJANU LUCIAN, Tel. 0246240120, Email: [email protected], Fax: 0246240120, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare si executie a obiectivului de investitii Canalizare si statie de epurare-comuna Vedea judetul Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Vedea(sat Vedea)
judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare sistem de canalizare si statie de epurare,
Executie sistem de canalizare si statie de epurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)proiectare
b)11000 m retea canalizare
c)statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 6, 264, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2010 pana la 19.10.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Suma este alocata de la bugetul de stat prin bugetul MDRL, aprobata prin HG nr. 577/1997, modificata si completata ulterior.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
o In cazul asocierii, se va prezenta completat acordul de asociere si se va desema un lider de asociere.Asocierea va fi legalizata daca oferta comuna va fi decalarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va completa declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006/cazier judiciar/certificat echivalent
Declaratie neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii, in original sauin copie legalizata.
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei/Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii, in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V. 3. Situatiaeconomico ? financiaraBilant contabilSolicitat ¦Nesolicitat ?Ofertantul are obligatia saprezinte:
- bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2007
- bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2008
- bilantul de verificare contabila la 31 decembrie 2009
Se va prezenta copii cu mentiunea conform cu originalul semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Informatii privind cifra de afaceriSolicitat ¦Nesolicitat ? Cerinta minima : cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani - minim 12.000.000, 00 LEI
Indicatori financiari: lichiditate generala > 100%
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantii straini , daca, din motive obiective, justificate corespunzator, nu au posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acestia au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare la data de 31.12.2009Nota: - autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani - minim 12.000.000, 00 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista de experienta similara
minima: cel putin un contract de lucrari similare de 5.800.000 lei si complexitate similara executat in ultimii 5 ani
Se vor atasa contractele de lucrari, procese verbale de receptie, recomandare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract de lucrari similare de 5.800.000 lei si complexitate similara executat in ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Vedea-judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , conform art.33/HG nr. 925/2006.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: Fonduri alocate conform HG. nr. 577/1997.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti( instanta de judecata conform art. 256/OUG nr. 34/2006)
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Vedea
Adresa postala: Str. Arsache nr. 130, Localitatea: Vedea, Cod postal: 087260, Romania, Tel. 0246240120, Email: [email protected], Fax: 0246240120
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2010 14:22