Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de proiectare si executie aferente proiectului integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, modernizare drum comunal DC 152, infiintarea si dotarea centr


Anunt de participare numarul 90246/05.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GRINTIES (Primaria comunei Grinties)
Adresa postala: sat Poiana, comuna Grinties, judetul Neamt, Localitatea: Grinties, Cod postal: 617230, Romania, Punct(e) de contact: Oana-Raluca Ciucanu, Tel.0233265410, Email: [email protected], Fax: 0233265172, Adresa internet (URL): http: //www.primariagrinties.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare si executie aferente proiectului integrat privind alimentarea cu apa, canalizare menajera si statie de epurare, reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, modernizare drum comunal DC 152, infiintarea si dotarea centrului de asistenta dupa programul scolar, in comuna Grinties, judetul Neamt si achizitia de utilaje pentru intretinere drumuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Grinties, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va cuprinde lucrari de proiectare executie pentru urmatoarele loturi:
- lotul I: Reabilitare drum comunal DC 152, comuna Grinties, judetul Neamt;
- lotul II: Alimentare cu apa si canalizare menajera cu statie de epurare, comuna Grinties, judetul Neamt;
- lotul III: Reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, comuna Grinties, judetul Neamt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de proiectare executie pentru urmatoarele loturi:
lotul I: Reabilitare drum comunal DC 152, comuna Grinties, judetul Neamt;
lotul II: Alimentare cu apa si canalizare menajera cu statie de epurare, comuna Grinties, judetul Neamt;
lotul III: Reabilitare camin cultural cu amenajare de punct muzeistic, comuna Grinties, judetul Neamt.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 352, 483RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: pentru lotul I: 54.400 lei; pentru lotul II: 65.100 lei; pentru lotul III: 5.500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin fonduri comunitare, din bugetul de stat si din bugetul local.PROGRAMUL FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea;
declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul 12B;
ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie Formularul 12C;
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata;
copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic de inregistrare.
copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic eliberata in baza Ordonantei de Urgenta nr. 44 din 16 aprilie 2008 privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice.
Se solicita orice document considerat edificator, certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent aferent obiectului contractului, conform Formularului 3 Informatii generale;
Pentru lucrarile de proiectare: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 200.000 lei pentru lotul I, minim 180.000 lei pentru lotul II si minim 40.000 lei pentru lotul III. Pentru agentii economici noi infiintati se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs;
Pentru lucrarile de executie: cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 5.000.000 lei pentru lotul, minim 6.000.000 lei pentru lotul II si minim 500.000 lei pentru lotul III. Pentru agentii economici noi infiintati se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an/anul in curs;
Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12D - cerinte minime proiectare:
lotul I minim 3 proiecte tehnice de drumuri si 2 proiecte de poduri;
lotul II minim 2 proiecte tehnice similare, respectiv 1 pentru alimentare cu apa si 1 pentru retelele de canalizare menajera si statia de epurare;
lotul III minim 3 proiecte tehnice similare.
Formular 12H. Cerinte minime conform fisei de date a achizitiei.
Formular 12E - lucrari. Cerinte minime:
pentru lotul I minim 2 lucrari de constructii similare (reabilitare drumuri), din care minim un contract similar in valoare de 2.800.000 lei;
pentru lotul II minim 2 lucrari de constructie similare (alimentare cu apa, canalizare, statie de epurare), din care minim un contract cu o valoare de cel putin 2.500.000 lei si un contract de lucrari cu minim 7 km de retea realizata;
pentru lotul III minim 2 lucrari de constructii similare, din care minim un contract cu o valoare de cel putin 250.000 lei.Formular 12H - lucrari. Cerinte minime conform fisei de date a achizitei.
Formular 12I- proiectare:
1 coordonator proiect, minim 8 ani experienta in domeniu;
1 specialist absolvent CFDP, minim 5 ani experienta in domeniu;1 specialist absolvent hidrotehnica, minim 5 ani experienta in domeniu;
1 specialist absolvent de instalatii, cu atestat ANRE gradul II A, minim 5 ani experienta in domeniu;
1 arhitect atestat OAR, cu drept de semnatura, minim 5 ani experienta in domeniu;
1 structurist, minim 5 ani experienta in domeniu
Formular 12I - lucrari:
1 RTE, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate loturile I, II, III
1 sef de santier cu specializarea alimentare cu apa si canalizare, minim 8 ani experienta in domeniul de activitate lotul II
1 sef de santier cu specializarea CFDP, minim 8 ani experienta in domeniul de activitate lotul I
1 RCQ, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate loturile I, II, III
2 sudori autorizati PE-HD, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate lotul II1 inginer hidrotehnist, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate lotul II
1 inginer instalatii, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate loturile II, III
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Durata de executie a proiectarii
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru lucrari
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 14:00
Locul: Sediul Primariei comunei Grinties, comuna Grinties, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513.296, Fax: 0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 10 zile de la comunicare conform art. 281 al. 1 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comuna Grinties
Adresa postala: comuna Grinties, judetul Neamt, Localitatea: Grinties, Cod postal: 617230, Romania, Tel.0233/265.410, Fax: 0233/265.172
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2009 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer