Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de proiectare si executie pentru implementarea proiectului "Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adancimilor minime de navigare"


Anunt de participare (utilitati) numarul 129526/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Adresa postala:  GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTIAN SENDREA, Tel. 0236460016, INT. 300, In atentia:  Lucica Iacob, Email:  [email protected], Fax:  0236460847, Adresa internet (URL):  www.afdj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de proiectare si executie pentru implementarea proiectului "Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adancimilor minime de navigare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: sectorul romanesc al fluviului Dunarea, canalul Dunare-Marea Neagra si Canalul Poarta Alba-Midia-Navodari
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si executie pentru implementarea proiectului "Realizarea unui sistem de sprijin pentru lucrarile hidrografice pe Dunare in scopul asigurarii adancimilor minime de navigare" pe sectorul romanesc al fluviului Dunarea, canalul Dunare-Marea Neagra si Canalul Poarta Alba-Midia-Navodari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor din caietul de sarcini parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 862, 195EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 5.000 euro sau echiv in lei la cursul BNR din data emiterii scrisorii de garantie si garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana - Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Sectorial Transport 71, 12 % si Bugetul de Stat 28, 88%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, se vor prez. doc. edific. (certificate de inregistrare la ORC sau alte doc. echiv. emise de autoritati competente din tara respectiva) care sa dov. forma de inreg ca pers. fizica sau jur. ? in orig.sau copie cf.cu orig. Ofertantii pers. Jur. / fizice romane vor prez. certificat constat. emis de O.R.C, in original sau in copie cf.cu orig.Ofertantii pers. Jur. / fizice straine vor prez. certificat constat sau alt doc. echiv., coresp. legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit, emis de oficiul registrului comertului/autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dov. forma de inreg. ca pers. fizica sau juri. ? in original sau in copie cf.cu orig. Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta in asociere, documentele de calificare solicitate se vor prezenta pentru fiecare operator economic din cadrul grupului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prez form.6 priv.cap.ec si financ. si form.6.1 de informatii generale din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire, insotite de copii ale situatiilor financiare pe ultimii trei ani. Se cere media cifrei de afaceri anuale din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 200.000 Euro Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului si se va prez. form.6.1.de inf.gen, insotit de copii ale situatiilor financiare pe ultimii trei ani, pentrufiecare operator economic parte din grupul care depune oferta comuna.Valorile vor fi exprimate in moneda nationala a ofertantului si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul 2008, 2009 si, respectiv, 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertant sa faca dov ca a realiz si finaliz in ultimii 5 ani (impl la data termen lim pt dep ofert), cel putin o lucr de exec similar cu val de min 87.000 Euro, prez contr de exec, fisa de exp sim, recomand benef, pr verb la termin lucr.Daca ofert nu poate prez copiacontr/contractelor sol mai sus, va prez o lista cu cele mai imp contr de lucr sim finaliz inultimii 5 ani insotita de aceleasi doc.Ofertantii care trebuie sa efect conversia altor monede in euro vor utilz rata de schimb data de Banca Centrala Europeana din luna finaliz resp contr.Cerinte min priv calific si exp prof a expertilor cheie: Expert I-ing.geodez/topograf- conducator de echipa studii sup-diploma univ in geodez/topograf, min.5ani exp prof ca ing geodez/topograf, exp in lucr de geodez pt retelele geodez/ topogr in cel putin 1 proiect Expert II-ing constr?proiect studii sup?diploma univ in constr civ si ind/hidro min 5 ani de exp ca ing constr civile si ind/hidro, exp in proie de infrastr de transp (rutier, nav, cai fer) in min 1 proiectExpert III-ing constr-exec studii sup?dipl de ing/subing in constr civile si ind./hidro min 5 ani de exp prof ca ing/subing constr civile si ind/hidro exp in exec unor proiecte de infrastruct de transport (rutier, nav, cai fer) in min 1 proiect Expert IV?ing Geolog studii sup?diploma univ in geol min 5 ani de exp, prof relevant exp in proiecte de infrastruct de transp(rutier, naval, cai ferate) in min 1 proiectExpert V?resp tehnic cu exec (R.T.E. poate fi expertul III sau o alta pers desemn, cu studii sup?diploma de ing/subing in constr civile si ind/hidro, certif de atest prof pt calit de RTE in dom de atest 71, leg pt calit de RTE din care sa reiasa valab acesteia la data deschid ofertelor min 5 ani de exp.prof.relev exp. in proiecte de infr de transp (rutier, nav, cai fer) in min 1 proiect.Ofertantul va prez Lista expertilor cheie, conf Form nr. 9 din Sectiunea III a Doc de atrib. In lista se va indica, in mod obligat, poz pentru care este propus expertul resp, CV-uri de aprox 3 pag, conf. Form nr10 si se vor descrie detaliat proiectele in care a particip si serv prest de catre acesta pt a efectua o eval coresp a exp. Copii ale diplom ment in CV-uri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2011 12:00
Locul: sediul A.F.D.J. R.A. Galati, Strada Portului, nr. 32
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si dupa caz observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata electronic in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.F.D.J. R.A. Galati - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Strada Portului, nr. 32, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800025, Romania, Tel. 0236/460016, Fax:  0236/460847, Adresa internet (URL):  www.afdj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer