Licitatie Publica - Lucrari de proiectare si realizare retea de canalizare si statie epurare ape uzate menajere, satele Budesti, Barza si Piscu Pietrei, Comuna Budesti, Judetul Valcea
Anunt de participare numarul 43341/14.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEA BUDESTI (Primaria Comunei Budesti)
Adresa postala: SATUL BUDESTI, NR.15, comuna Budesti, judetul Valcea, Localitatea: Budesti, Cod postal: 247055, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN SOARE, Tel.0250760374, Email: [email protected], Fax: 0250760590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de proiectare si realizare retea de canalizare si statie epurare ape uzate menajere, satele Budesti, Barza si Piscu Pietrei, Comuna Budesti, Judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Satul Budesti nr. 15, comuna Budesti, judetul Valceacod postal; 247055
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si realizare retea de canalizare si statie epurare ape uzate menajere, satele Budesti, Barza si Piscu Pietrei, Comuna Budesti, Judetul Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45252000-8-Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de proiectare si realizare retea de canalizare si statie epurare ape uzate menajere, satele Budesti, Barza si Piscu Pietrei, Comuna Budesti, Judetul Valcea
Valoarea estimata fara TVA: intre 1 si 1, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 10.000 RON, constituita prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
87, 14% fonduri Phare CES; 12, 86% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice sau asociere de persoane juridice si subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea: - prezentare formular A in original (pentru ofertant si subcontractanti /asociati)
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181: - completare formular B1; prezentare certificat constatator de la Administratia Finantelor Publice la data semnarii contractului (pentru firma castigatoare)- persoane fizice/juridice romane: - certificat constatator emis de ORC, Autorizatie de functionare/ altele echivalente; Certificat de inmatriculare
- persoane fizice/juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din p.d.v. profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind situatia economico-financiara: Formularul B2 completat; Cifra de Afaceri medie pe ultimii trei ani sa fie echivalentul a minim 2 mil EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea urmatoarelor documente: ISO 9001 si ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei (EURO fara TVA)
40%
Descriere:
2.
solutia tehnica
40%
Descriere:
3.
garantia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.03.2008 12:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei comunei Budesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare CES 2005
VI.3) Alte informatii
Site-uri internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind: Legislatie fiscala www.mfinante.ro; Legea mediului www.mmediu.ro; Protectia muncii si conditii de munca www.mmssf.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3 Bucuresti, C.P. 030084, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 22, Pitesti, C.P. 110017, Romania, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 5 zile de la data luarii la cunostinta, asupra actului administrativ contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Budesti Biroul de Achizitii Publice
Adresa postala: sat Budesti, nr. 15, Comuna Budesti, Judetul Valcea, Localitatea: Budesti, Cod postal: 247055, Romania, Tel.0250/760374, Fax: 0250/760590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 15:13