Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE PROTECTIE SI CONSOLIDARI TALUZURI KM 41+500 44+000 MAL DREPT CANAL DUNARE MAREA NEAGRA INTRE COTA +10mrMB SI COTA TERENULUI NATURAL


Anunt de participare (utilitati) numarul 90401/09.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Sirbu Camelia, Tel.0241702722, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE PROTECTIE SI CONSOLIDARI TALUZURI KM 41+500 44+000 MAL DREPT CANAL DUNARE MAREA NEAGRA INTRE COTA +10mrMB SI COTA TERENULUI NATURAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Canal Dunare Marea Neagra
KM 43+172, 6 km 43+991, 3 mal drept, intre cota teren natural si cota +10mrMB
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE PROTECTIE SI CONSOLIDARI TALUZURI KM 41+500 44+000 MAL DREPT CANAL DUNARE MAREA NEAGRA INTRE COTA +10mrMB SI COTA TERENULUI NATURAL
- TRONSON IX km 43+172, 6 43+387, 1
- TRONSON X km 43+387, 1 43+599, 8
- TRONSON XI km 43+599, 8 43+820, 9
- TRONSON XII km 43+820, 9 43+991, 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caiet Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 20, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, Garantia de participare: 200 000 lei(inclusiv TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare, surse proprii si Alte surse legale constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt.firma;Declaratie privind eligibilitatea;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul consolidat;Certificat constatator;Declaratie privind neincadrarea In prevederile Art.181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii de raportare financiarala data de: 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 si30.06.2009;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sarealizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat35 000 000 lei; scrisoare de bonitate din partea bancii; Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale ; Experienta similara-nivel minim - 16.000.000 lei; Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; echipamente tehnice, laboratoare necesare pt asigurarea calitatii;;Informatii referitoare la personal de conducere, executie, persoanelor responsabile ptr. executia lucrarilor: responsabil tehnic cu executia, asigurarea unui inspector de calitate autorizat ISC. Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; ISO 9001:2001 sau echivalent; OHSAS 18001 sau echivalent; Certificarea Sistemului de Management Integrat pentru responsabilitate sociala SA 8000:2001;Certificarea QM(marca calitatii); in domeniul constructii hidrotehnice; Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitatate si sanatate in munca , in vigoare; ISO 14001 sau echivalente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitati;Un memoriu tehnic cu aplicabilitate la lucrarea ce urmeaza a se executa, ce va contine : a) descrierea lucrarilor si dotarilor pt.protectia solului, apei, aerului si subsolului; b) asigurarea conditiilor de protectie a mediului;declaratie privind lista asociatilor si subcontractorilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: conform descriere Fisa de date
2.
Programul calitatii
30%
Descriere: conform descriere Fisa de date
3.
Perioada de garantie a lucrarii
10%
Descriere: conform descriere Fisa de date
4.
Durata de executie
10%
Descriere: conform descriere Fisa de date
5.
Timpul de interventie in eventualitatea unor situatii de urgenta pe perioada de garantie
10%
Descriere: conform descriere Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
15482/14.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
*sectiunea I fisa de date a achizitiei , sectiunea III- contractul de lucrari si sectiunea IV formulare - prin acces direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice: in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro*sectiunea II- caietul de sarcini parte scrisa si partea desenata , care din motive tehnice nu poate fi publicata in SEAP, se va obtine , in urma unei solicitari scrise , in vederea multiplicarii , de la sediul autoritatii contractante .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2009 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer