Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE PROTECTII SI CONSOLIDARI MALURI : Reanalizarea si actualizarea proiectelor la Canal Poarta Alba Midia Navodari intre cota +10,00 mrMB si cota terenului natural , sector km 11+900 14+820 mal drept


Anunt de participare (utilitati) numarul 96568/22.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Sirbu Camelia, Tel.0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE PROTECTII SI CONSOLIDARI MALURI : Reanalizarea si actualizarea proiectelor la Canal Poarta Alba Midia Navodari intre cota +10, 00 mrMB si cota terenului natural , sector km 11+900 14+820 mal drept
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Canal Poarta Alba Midia Navodari km 12+000 14+820 mal drept intre cota +10, 00 mrMB si cota terenului natural (respectiv cota +65 mrMB).
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE PROTECTII SI CONSOLIDARI MALURI : Reanalizarea si actualizarea proiectelor la Canal Poarta Alba Midia Navodari intre cota +10, 00 mrMB si cota terenului natural , mal drept sector km 11+900 14+820
Tronsonkm12+000 12+500 ; Tronsonkm12+500 13+000 ;Tronsonkm13+000 13+500 ;Tronsonkm13+500 14+000 ;Tronsonkm14+000 14+820Pe cele cinci tronsoane de lucru sunt prevazute lucrari de :
- Excavatii pentru descarcarea si finisarea taluzurilor in calcar;
- Curatarea materialului cazut din taluzuri, refacerea si consolidarea drumului de cota +10mrMB ;
- Executie rigola ranforsata din beton armat ;
- Cavalier si sant de garda la cota teren natural ;
- Prelungire si executie descarcatori :
- Realizarea in spatelele rigolei ranforsate a unui dig de retentie din anrocamente ;
- Drenuri pentru evacuarea apelor din zonele cu baltiri;
- Rigole de descarcare pentru evacuarea apelor de deasupra taluzurilor in calcar ;
- Valorificareade catre constructor a pietrei rezultate din excavatii, pentru a acoperi costurile de executie a lucrarilor prevazute in proiectele de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 345, 506RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
132 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului: 4% din valoarea lucrarilor de constructii pentru fiecare tronson pentru care se face predarea amplasamentului., Garantia de participare: 3500 lei(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt.firma;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea In prevederile Art.181;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul consolidat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii de raportare financiara la data de: 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008;Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sa realizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat 10.000.000 lei;Scrisoare de bonitate din partea bancii; Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Experienta similara-nivel minim - 5.000.000 lei;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Informatii referitoare la personal de conducere, executie, persoanelor responsabile ptr. executia lucrarilor: Sef de santier cu specializarea inginer constructii ;inginer topo;responsabil tehnic cu executia lucrarii hidrotehnice;responsabil contract, cu specializarea inginer constructii; artificier autorizat ( sau contract cu firma specializata);30 muncitori , calificati in meseriile rezultate din extrasele de forta de munca aferent lucrarilor;asigurarea unui inspector de calitate autorizat ISC(CQ), autorizatie RTE pentru lucrari hidrotehnice;Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Asigurarea tehnica pentru indeplinirea contractului;Certificari in domeniul constructiilor : ISO 9001:2001; ISO 14001; memoriu tehnic cu aplicabilitate la lucrarea ce urmeaza a se executa; OHSAS 18001 pentru sanatatea si securitatea ocupationala; SA 8000:2001 pentru responsabilitate sociala;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.06.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 12:00
Locul: Sediul Central CN ACN SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul imputernicit legal, in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str Splaiul Independentei, nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA- Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer