Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de punere in functiune a infrastructurii de imbunatatiri funciare situate in cadrul teritoriului O.U.A.I.urilor din Unitatea de Administrare Tulcea, 6 loturi


Anunt de participare numarul 86958/18.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ing. Tania COTRUTA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr.4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241654010, In atentia: ing. Maria BALAMACI, Email: [email protected], Fax: 0241641999
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr.4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241654010, In atentia: ing. Maria BALAMACI, Fax: 0241641999
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr.4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241654010, In atentia: ing. Maria BALAMACI, Email: [email protected], Fax: 0241641999
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de punere in functiune a infrastructurii de imbunatatiri funciare situate in cadrul teritoriului O.U.A.I.urilor din Unitatea de Administrare Tulcea, 6 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: OUAI-urile din cadrul teritoriului U.A. Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reparare siintretinere acoperisuri, constructii conducte de irigatii, instalatii electrice si servicii de reparare si intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
45232121-6-Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50500000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 146, 187RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: conf. anexa B; Garantia de buna executie: in cuantum de 10% din valoarea, fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat (H.G. nr. 269/2009)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.in prev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la data de 31.08.2009, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, C.v.-uri, caziere judiciare pt.pers.resp.cu indepl.contr.si a speciaistilor.Pers.jurid/fiz.rom.: Certif.Constat.emis de ORCCCINT.Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: conf.anexa B;Bilant.cont.la data de 31.12.2008, viz.de organ.compet.in domeniu si balanta de verif.la 31.08.2009.Inf.priv.sit.financ.pt.anii 2006, 2007 si 2008, lichiditatea gen.: min: 80%.Lichid.se va calc.dupa datele de bilant la 30.06.2009.Se va prez.o scrisoare emisa de instit.abilitate in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de part.la proced., Decl.privind lista princ.lucr.exec.in ult.5 ani, fisa ref.la 1contr.inch. cu 1 benef./client ins.de copie contr., a actelor adit., recomandarea din partea benef./clientului resp.Se va prez : P.V.la term.serv.de proiectare sau P.V.de receptie definitiva, Inch.si indepl.in ult.5 ani a c.p.3 contr.cu val.cumulata sa fie: cf. anexa B, Rec. din partea altor benef.(3), Cert.atest.in exec.lucr.de IF cf.Ord.nr.239/2007 a MAAP sau a Ord.nr.182/2009 a MAPDR (vizat anuala), Certif.ISO9001, ISO 18001, ISO 14001, Atestat ANRE tip B si certif.ISO 9001 pt.lucr.electr., min.3 electr. autoriz., Decl.priv.utilajele, inst, echip.tehnice de care disp.op.ec.pt.indepl.coresp.a contr., Decl.priv.efectiv.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond.Info.priv.subcontr.: Decl.priv.partile din contr.care sunt indepl.de subcontr.si spec.acestora, Decl.priv.neinc.in art.180 din OUG 34/2006, Angaj.ferm priv.partile din contr.care sunt indepl.de catre subcontr., asoc., sustinat.terti, Cert.ISO9001-ISO 14001-OHSAS 1800 in domeniul IF
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii destinat executiei lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 10:00
Locul: sediul ANIF-RA Sucursala teritoriala Dobrogea, str. Zburatorului nr.4, Constanta, judetul Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, observatori U.C.V.A.P., reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art. 40 (1) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, documentatia de atribuire va fi atasata anuntului de participare publicat in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, 5sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer