Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de ranforsare si reparare a tramei stradale, dezafectare linie dubla tramvai si transformarea avesteia in carosabil auto si a incintelor de invatamant si de cultura din municipiul constanta inclusiv marcaje rutiere


Anunt de participare numarul 54527/05.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONFORT URBAN S.R.L.
Adresa postala: Piata ovidiu nr.9, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900745, Romania, Punct(e) de contact: Lucia Andrei, Tel.0241/614973, Email: [email protected], Fax: 0241/672299, Adresa internet (URL): www.conforturban-ct.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de ranforsare si reparare a tramei stradale, dezafectare linie dubla tramvai si transformarea avesteia in carosabil auto si a incintelor de invatamant si de cultura din municipiul constanta inclusiv marcaje rutiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ranforsare si reparare sistem rutier, reparatii trotuare, lucrari de intretinere curenta, marcaj rutier orizontal si elemente de siguranta a circulatiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
45233161-5-Trotuare (Rev.1)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 127, 273, 123RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 1272731 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al primariei/consiliului local constanta;ofertantul castigator va cofinanta exec. lucr. si proiectarea acestora cu 70 % din val. totala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decdlaratii de eligibilitate, certificat de inmatriculare, certificat constatator emis de registrul comertului, certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale si catre bugetul de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anii 2006, 2007
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 300966270 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rxperienta similara, declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, certificat s r e n iso 9001, s r e n 14001, ohasas 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin doua lucari similare in valoarte cumulata de 75241567 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: direct la casieria unitatii (cash) sau prin ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 12:00
Locul: sc confort urban srl, piata ovidiu nr 9 et 1 constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat o solicitare scrisa insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport hartie, cu 24 de ore inainteautoritatea contractanta are dreptul de opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul acestei procedurila valoarea estimata a lucrarilor se adauga nivelul dobanzii care insoteste cofinantarea si care nu va depasi nivelul dobanzii euribor la 36 de luni, plus comisioanele si spezele bancare specifice dar nu mai mari de 1, 2 %
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos nr 6, sector3, bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, ,Romania, Tel.021/314641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
biroul juridic al sc confort urban srl
Adresa postala: constanta, piata ovidiu nr. 9, Localitatea: constanta, Cod postal: 900475, Romania, Tel.0241/614973, Email: [email protected], Fax: 0241/672299
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2008 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer