Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila


Anunt de participare numarul 87736/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, camera 132, Tel.0239.619.600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600/249, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicalein cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean de Urgenta Braila, Sos. Buzaului nr. 2, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicalein cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicalein cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire. Caietul de sarcini este extras din Proiectul nr. 97214B, Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Braila. Se vor respecta listele cu cantitati de lucrari atasate prezentei documentatii pe SEAP in format PDF.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 206, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de partic este de 35000 lei.Per valab este de 90 zile. Gar de buna exec este de 10% din val contr de achiz publ
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Pr Op Reg 2007-2013, Axa prioritara 3; Dom major de interv 3.1-Reab/modernize chip infrast serv de sanatate-Fd Eur de Dezv Reg-Bug national-Bug local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au oblig de a-si leg la notar asoc printr-un contr scris, semn de partile asoc care va fi prez aut contr inainte de semn contr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.elig.-Form 12A
Decl.priv.neincadr.in prev. art.181-Form.12B
Decl.priv.cal. de particip.la proc.-Form.12C
Certif const elib de ORC val.la data desch, fotocopie
Certif de inreg fiscala, fotocopie
Certif const priv pl oblig catre bug gen consolid de stat elib de DGFP din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons val la data desch, in orig sau copie leg
Certif priv pl oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadr Prim in a caror raza terit activ of din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc val la data desch, in orig sau copie leg.
Pers jur str vor prez doc edif ptr dov elig-elib de aut ale tarii de orig(certif., caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxe si contrib. catre bug stat si bug loc in conf cu cer solic de aut contr.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ult bil cont viz si inreg de org comp cu rez fin poz, in copie
Fisa de inf gen-Form 2
Se imp ca cifra de afac pe ult 3 ani realiz de of ind sau of asoc prin cumul mai mare de 4.000.000. lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv lista princ lucr exec in ult 5 ani-Form 12F
Se sol ind si fin in ult 5 ani a unui contr sau doua contr de lucr sim a caror val insumata sa fie cel putin de 2.000.000 lei cu TVA
Lucr invoc de of ca exp sim treb sa cupr toate categ de lucr cupr in ob prez proc.Se vor prez fise dist de exp sim ptr contr sau fiec din contr invoc ca exp sim, intocm confForm 4, cop contr, recom din partea benef resp, cop PVR la term lucr
Decl ref. util, inst, echip teh de care disp op ec ptr indepl coresp a contr de lucr-Form 12H
Infpriv ef med an ale pers ang si al cadr cond-Form 12I
Of treb sa disp:
-un sef sant cu vech in exec de min 5 ani-prez CV conf Form 5, cop dipl de absol Fac de contr civ.
-un resp teh cu exec lucr care urm a fi exec; prez cop doc de colab cu ac daca nu este ang perm al of; prez cop leg a atest, cop dupa legit viz la zi; prez CV-ul conf Form 5.
-un resp cu contr teh de calit in constr atest ISC; prez cop doc de colab cu ac daca nu este ang perm al of;prez cop leg a atest; prez CV-ul conf Form 5
-un ing inst el; prez cop dipl stud sup si CV-ul conf Form 5
-un ing inst sanit si termoventilatii; prez cop dipl stud sup si CV-ul conf Form 5
Of va prez echip prop ptr real contr; prez CV-uri, copii dipl si atest membr echip.; Anexa Form 12I
Pers care nu este ang perm al of va da o decl pe pr rasp, pot careia va indepl oblig asum prin contr de colab pana la fin lucr ce fac ob contr Form 8 decl disp
Ptr of str se vor prez doc de atest prof echiv spec tarii in care of este rez.Ac doc vor fi insot de trad leg in lb rom.
ISO 9001:2001 sau echiv; ISO 14001:2004 sau echiv; OHSAS 18001:2004 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, camera 404
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentare al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 21/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer