Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila


Anunt de participare numarul 93076/12.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel.0239.619.600, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, ca. 132, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, ca. 132, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600/249, Fax: 0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicalein cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul de Pneumoftiziologie Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicalein cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicalein cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire. Caietul de sarcini este extras din Proiectul nr. 1.14996-02, Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila. Se vor respecta listele cu cantitati de lucrari atasate prezentei documentatii pe SEAP in format PDF. La intocmirea ofertelor financiare se va utiliza Indicatorul de Norme de deviz editia 1981, revizuit si completat la nivelul anului 1999, editie elaborata deC O C C, avizata si aprobata de MLPAT cu avizul nr. 99/02.11.1999.
Valoarea estimata fara TVA: 144, 056.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de particip. 2000 lei. Gar de buna exec a lucr este de minimum 12 luni de la semnarea PVR la term lucrarilor; Per de valab a ofertei 90 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr Op Reg 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Dom maj de interv 3.1 - Reab/moderniz echip infrast serv de sanat; Fd Europ de Dezv Reg; Bug nat; Bug loc
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conf. art.44, 45 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligibilitate-Form.12A
Decl. priv. neincadr. In prev. art.181-Form.12B
Certif. const. elib. de ORC-val. la data desch.-orig sau copie leg.
Certif. de inreg. Fiscala-fotocopie
Certif. const. Priv. plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofl nu are datorii catre Bug gen cons, val la data desch, in orig sau copie leg.
Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, val la data desch, in orig sau copie leg
Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elibde aut ale tarii de orig(certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxsi contrib catre bug de stat si bugl locin conf cu cer solicde aut contr.
Doc vor fi prez in orig sau copie leg si vor fi insot de trad autoriz si leg in lb romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform gen Form 2.-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realiz de of indiv sau of asoc prin cumul, sa fie mai mare de 280.000 lei.
Ult bil cont, viz si inreg de org comp, cu rez fin pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol indepl si finaliz, in ult 5 ani a unui contract de lucr sim a carui val sa fie cel putinde140.000, 00 lei cu TVA.Se prez fisa de exp sim ptr contr inv ca exp sim, intoc confForm 4, cop contr, recom din partea benef resp, precum si de o copie a PVR la term lucr.
Inf gen priv echipa prop ptr indepl contr - Form12I.
2.Of treb sa disp de: - un sef de sant cu vech in exec de min 5 ani (se prez CV-ul Form 5 si cop Dipl de abs a unei Fac de constr civile);
- un resp teh cu exec lucr care urm a fi exec atest ISC; se prez cop leg a legitim viz la zi; se prez CV-ul conf Form 5.
- un resp cu contr teh de cal in constr, atest ISC; se prez cop leg a atest ptr resp teh cu cal; se prez CV-ul conf Form. 5.
- un coord lucr de inst sanit si termovent (se prez 1.cop dipl de abs a unei fac de profil; 2. CV-ul conf Form.5).
- un coord lucr de inst elect (se prez: 1.copia dipl de abs a unei fac cu profil electric; 2.CV-ul conf Form.5; 3.copia leg de elect aut min grad II B ).
Se prez cop contr de ang sau a doc de colab cu fiec dintre spec enum mai sus.
Se va compl Form.12I.
Pers care nu este ang perm al of, va da o decl pe pr rasp, potr careiava indepl obligasum prin contrl de colab pana la finaliz lucr, ce fac ob contr- Form 8 - Decl dispon
Ptr of str, se vor prez doc de atest prof echiv, spec tarii in care of este rez. Ac docvor fi insot de trad leg in lb rom.
ISO 9001 :2001 sau echiv, ISO 14001 :2004 sau echiv, OHSAS 18001 :2004, sau echiv.
Decl prin care Of sa dov faptul ca la elab of ptr exec lucrarilor, a tinut cont de oblig ref la conditiile privind mas de prot a med pe care op ec le poate aplica in timpul indepl contr de lucr (conf Form 12).
Decl prin care Of sa dov faptul ca la elab of, a tinut cont de oblig ref la cond de munca si prot muncii, care sunt la niv nat, precum si ca le va resp pe parcursul indepl contr de lucr (conf Form 14).
Ptr calif, of treb sa-si insus modelul contr, consem la Cap III al prez doc. Ptr ac va prez o decl intocm conf Form 15.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
perioada de garantie de buna executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.404, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239/613370, Email: [email protected], Fax: 0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Fax: 0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2010 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer