Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare / inlocuire si / sau extindere retele de apa si /sau retele de canalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 65892/09.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Sandu, Tel.021.207.77.78, Email: [email protected], Fax: 021.318.65.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reabilitare / inlocuire si / sau extindere retele de apa si /sau retele de canalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mun. Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare / inlocuire si / sau extindere retele de apa si /sau retele de canalizare in lungime minima totala de circa 30 Km/an in conformitate cu Buna Practica Industriala si cu legislatia specifica a retelelor de alimentare cu apa si canalizari in mediul urban.Lucrarile sunt impartite in 6 (sase) loturi, fiecare avand lungimea minima de circa 5 Km/an retea de apa si/sau retea de canalizare. Ofertantii pot depune oferte pentru maxim 2 loturi si pot fi declarati castigatori la unul sau la ambele loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare / inlocuire si / sau extindere retele de apa si /sau retele de canalizare in lungime minima totala de circa 30 Km/an
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 60.000 lei pentru un lot si 120.000 lei pentru 2 loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; prezentarea unui certificat de atestare fiscala, emis de institutiile financiare competente, care dovedesc plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat; prezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificat constatator emis de O.R.C.- certificatul va fi emis cu maximum 30 de zile calendaristice inainte de data transmiterii scrisorii de interes (formular 2 A) si a documentelor de calificare.
Certificatul de inregistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-bilant contabil pe anul 2007 (31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente;
-se solicita ca media cifrei anuale de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) sa fie de minim 10.000.000 lei pentru un lot si respectiv 20.000.000 lei pentru 2 loturi (se completeaza formularul B2).
Se vor prezenta documente din care sa reiasa incadrarea valorii urmatorilor indicatori financiari peste valorile minime impuse, respectiv:
-Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100): minim 100%;
-Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): minim 30%.
In cazul asocierii, resursele, experienta similara si cifra de afaceri se cumuleaza.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara(formularul B3) - candidatii sa fi derulat in ultimii 5 ani contracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 12.500.000 lei pentru un lot sau 25.000.000 lei pentru doua loturi si al caror obiect a fost executia unor lucrari similare, respectiv construirea de retele publice de alimentare cu apa si / sau retele publice de canalizare in mediul urban (orase cu minim 100.000 loc.), cu diametrul minim al retelelor de apa construite de 100 mm, respectiv 300 mm pentru retelele de canalizare.
Pentru lucrarile ale caror contracte sunt din alti ani decat 2007, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii contractului cu procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si procese verbale de receptie finala, ambele conditii fiind obligatorii in mod cumulativ.
Pentru lucrarile ale caror contracte sunt din anii 2007, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii contractului cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor fara lista anexa cu lucrari ramase de executat
Referinte din partea clientilor- minim doua recomandari din partea altor beneficiari/clienti pentru lucrari similare efectuate in perioada 2005, 2006 sau 2007 altele fata de cele ale S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A. Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru beneficiari/clienti din Romania, trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.Candidatul trebuie sa faca dovada certificarii ISO 9001, valabila la data depunerii candidaturii;Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;In cazul asocierii, resursele, experienta similara si cifra de afaceri se cumuleaza.Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti;Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S27-036588 din 08.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Se vor plati la caseria societatii din Str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 12:00
Locul: Directia Tehnica -Serv.Investititii Splaiul Independentei nr. 235, corp C1, etaj 1, camera 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea documentelor de calificare poate fi prezent un singur delegat al candid. care au depus oferta, cu imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se va ridica de la Directia Tehnica -Serv.Investititii Splaiul Independentei nr. 235, corp C1, etaj 1, camera 9, sector 6, Bucuresti, tel: 021.207.77.78, fax: 021.318.65.54, pers. de contact-Ciprian SanduContractele se vor incheia pe durata de executie a lucrarilor, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a aplica ulterior acestei licitatii restranse, procedura de negociere fara publicare prealabila a unui anunt de participare, in baza art. 252, lit. k din OUG. 34/2006 pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare de la operatorii economici ale caror oferte au fost declarate castigatoare in cadrul acestei proceduri.Valoarea minima totala a contractelor va fi de 30.000.000 lei/an, adica minim 5.000.000 lei/lot /an.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.021.314.01.10, Fax: 021.314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2008 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer