Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare- recompartimentare a imobilului din Baza Nautica a Universitatii Maritime din Constanta


Anunt de participare numarul 26794/04.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900338, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Bugu, Tel.0241/664.740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617.260, Adresa internet (URL): str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare- recompartimentare a imobilului din Baza Nautica a Universitatii Maritimedin Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Malul Lacului Siutghiol (zona de sud), Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Compartimentare, lucrari de instalatii electrice, termice, inlocuire tamplarie exterioara, finisaje interioare si exterioare, placarea pardoselilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.1)
45421120-1-Instalare de tocuri de usi si de rame de ferestre din plastic (Rev.1)
45430000-0-Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini- Anexa 1, 2 si 3.
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: - 3.718 lei, respectiv 1.186 europentru Pachetul I si- 784 lei, respectiv 250 europentru Pachetul II.Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare/venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice operator economic are dreptul de a participa individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 2. Certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului 3. Cazier judiciar pentru demonstrarea faptului ca, in ultimii 5 cinci ani, nu a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti. 4.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 aniin domeniul aferent obiectului contractului sa fie egala sau mai mare de: - 1.114.892 lei, respectiv 355.650 europentru Pachetul I si- 235.110 lei, respectiv 75.000 europentru Pachetul II;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Subcontractanti; 2.Experienta similara - contracte similare; 3.Lucrari similare- ultimii 5 ani; 4.Personal - asigurarea controlului calitatii; 5.Studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului; 6.Eefectivul mediu anual personal angajat in ultimii 3 ani; 7.Declaratie- utilaje, instalatii, echipamente tehnice; 8.Certificat ISO9001/2000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-5 ani, contract similar cu o valoare cel putin egala cu : - 111.489 lei, respectiv 35.565 europentru Pachetul I si- 23.510 lei, respectiv 7.500 europentru Pachetul IIsau cel mult trei contracte similare- 5 ani cu o valoare cel putin egala cu: - 185.815 lei, respectiv 59.275 europentru Pachetul I si- 39.185 lei, respectiv 12.500 europentru Pachetul II
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3L- BN
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 80 USD
Conditii si modalitate de plata: Casierie- Universitatea Maritima din Constanta, Factura fiscala, Chitanta fiscala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2007 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran nr. 104, Constanta - Sala Senat, etaj 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertant- Formular nr.12 C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2007 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer