Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare- recompartimentare sala sport
Anunt de participare numarul 38537/06.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina STOIAN, Tel.0241/664.740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617.260, Adresa internet (URL): str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare- recompartimentare sala sport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Baza Nautica a Universitatii MaritimedinConstanta, malul Lacului Siutghiol (zona de sud)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Schimbarea destinatiei salii de sport si amenajarea unui zid de antrenament pentru tenis in imediata apropiere a imobilului, unde exista terenuri de tenis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
45212221-1-Lucrari de constructii de structuri pentru terenuri de sport (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.1)
45432200-6-Lucrari de imbracare si de tapetare a peretilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Caietul de sarcini- Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3.
Valoarea estimata fara TVA: intre 270, 000 si 290, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.250 lei, respectiv 672 euro; Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta poate solicita ca grupul de operatori economici sa-si legalizeze asocierea numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 2. Certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului; 3. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; 4.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minimum 675.000 lei, respectiv 201.745 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Subcontractanti; 2.Experienta similara - contracte similare; 3.Lucrari similare- ultimii 5 ani; 4.Personal - asigurarea controlului calitatii; 5.Studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului; 6.Eefectivul mediu anual personal angajat in ultimii 3 ani; 7.Certificat ISO9001/2000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract similar si care a avut o valoare minima de 67.500 lei, respectiv 20.175 euro sia cel mult 3 contracte similare cu o valoare minima cumulata de 112.500 lei, respectiv 33.624 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5L-BN
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: -depunere la casieria U.M.C.-plata cu ordin de plata in contul nr. RO49TREZ231504601X000610, deschis la Trezoreria Constanta.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2007 13:30
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran nr. 104, Constanta - Sala Senat, etaj 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite in scris de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, CompartimentJuridic
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2007 16:55