Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare 2x10000 mc rezervoare stocare apa tratata in municipiul Drobeta Turnu Severin


Anunt de participare (utilitati) numarul 80256/17.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECOM S.A. - DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: BDUL. CAROL I, NR. 53, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Romeo, Tel.0352/401332, In atentia: Poenaru Dan Ovidiu, Email: [email protected], Fax: 0352/401332, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. SECOM S.A. - COMPARTIMENT PIU
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR. 53, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Romeo, Tel.0352/401332, In atentia: Poenaru Dan Ovidiu, Email: [email protected], Fax: 0352/401332
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. SECOM S.A. - COMPARTIMENT PIU
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR. 53, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Romeo, Tel.0352/401332, In atentia: Poenaru Dan Ovidiu, Email: [email protected], Fax: 0352/401332
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. SECOM S.A. - COMPARTIMENT PIU
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR. 53, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220146, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Romeo, Tel.0352/401332, In atentia: Poenaru Dan Ovidiu, Email: [email protected], Fax: 0352/401332
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reabilitare 2x10000 mc rezervoare stocare apa tratata in municipiul Drobeta Turnu Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin, in incinta Statiei de Tratare Apa existenta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare 2x10000 mc rezervoare stocare apa tratata in municipiul Drobeta Turnu Severin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 250, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in valoare de 25000 Euro (2% din valoarea contractului) si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata daca oferta comuna este castigatoare. Ofertantul va preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, conform art. 180-183 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea in care ofertantul participa la procedura.
Informatii generale despre ofertant.
Imputernicire notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.
Istoricul litigiilor pe perioada ultimilor 5 ani.
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale in termene de valabilitate la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Informatii de natura financiara pentru perioada 2006-2008 pentru care sunt disponibile date verificate prin audit: bilanturi contabile, conturi de profit si pierderi, fluxuri de numerar, declaratii privind modificarile in structura capitalului, rapoartele auditorilor financiari si contabili autorizati.
Scrisoare de bonitate si acces la linia de credit ( in valoare de minim 25% din valoarea estimata a contractului) emise de banca ofertantului, pentru derularea fara probleme a contractului.
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani 2006, 2007 si 2008 sa fie de cel putin 3500000 Euro. In perioada 2006 - 2008 fiecare ofertant inclusiv pentru cei care constituie consortiu/asociere a inregistrat o balanta pozitiva, obtinand profit in cel putin 2 din cei 3 ani.
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte situatia indicatorilor lichiditate generala (mai mare de 100%) si solvabilitate patrimoniala (mai mare de 30%).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respactarii cerintelor mentionate, conf. art. 188 din OUG 34/2006.Certificat ISO 9001/14001/18001 sau echivalent. Se solicita cumulativ indeplinirea conditiilor de la punctele 1 si 2:1. executie lucrari: sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari de reabilitare la obiective edilitare, de retele de apa, canalizare si statii de tratare a apei, pentru orase cu o populatie de minim 100000 persoane, a carui valoare sa fie de cel putin 350000 euro.2. Proiectare: experienta in ultimii 5 ani in prestarea de servicii pentru proiectarea de lucrari similare (faza PT + DDE + caiete de sarcini + documentatii asbuilt).Sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract pentru reabilitarea unei statii de tratare a apei care deserveste un oras cu cel putin 100000 persoane.
Nota. In cazul contractelor care cuprin si executie si reabilitare se va declara si fundamenta numai valoarea de reabilitare.
Contractele prezentate ca experienta similara vor fi insotite de procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor semnate si stampilate, respectiv vizate de Inspectia de Stat in Constructii si recomandari din partea beneficiarilor.
Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 ani.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani si a personalului cheie propus pentru executia contractului.
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului.
Informatii privind asocierea/subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 12:00
Locul: S.C. SECOM S.A., B-dul Carol I, Nr. 53, Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare de catre Uniunea Europeana in cadrul masurii ISPA 2004/RO/16/P/PE/008.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251.418568, Fax: 0251.415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. SECOM S.A. - Compartiment PIU
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 53, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220146, Romania, Tel.0352/401332, Email: [email protected], Fax: 0352/401332
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer