Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare a canalului de aductiune Brezoaiele Arcuda


Anunt de participare (utilitati) numarul 102002/15.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Str. Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010136, Romania, Punct(e) de contact:  Neli Laudat, Tel. 314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reabilitare a canalului de aductiune Brezoaiele Arcuda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Canalul de aductiune Brezoaiele Arcuda, raul Dambovita, Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a canalului de aductiune Brezoaiele Arcuda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare a canalului de aductiune Brezoaiele Arcuda
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ?40.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf cu priv la plata taxelor si impozit la bugetul general, din care sa rezulte ca op ec nu are datorii la bugetul general la data deschiderii of.Certif fisc cu priv la impoz si taxele loc valabil la data deschid of, eliberat de autoritatea fisc competenta, din care sa rezulte ca op ec nu are datorii la bugetul local la data deschid of;Certif constatator eliberat de ORC - existenta in domeniul de activitate al op ec, a codului C.A.E.N. coresp ob principal al proc;nu sunt inscrise mentiuni cu priv la aplic Legii nr.85/2006 priv proced de insolventa. Doc care dovedesc o forma de inreg/atestare dpdv profesional: Copia certif de inreg asociet/pers jurid, emis de ORC.Prez de doc care dovedesc o forma de inreg/atestare, in conf cu prev legale din tara in care of este stabilit. Toate doc sunt formulare tip elib de autorit competente si vor fi depuse in copie legalizata sau certificate ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente ? prezentate in copie stampilate si semnate conform cu originalul;
- declararea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.
In acest sens se va completa formularul B2 din sectiunea formulare.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.se impune un nivel specific minim privind cifra de afaceri medie globala de 8.000.000 lei pe ultimii trei ani.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte, respectandu-se formulele de mai jos. Acestia se vor calcula cu date din bilantul contabil de la data de 31.12.2009.Lichiditate generala
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de min. 99, 5%;
Solvabilitate patrimoniala
capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de min. 30%.
Candidatii care nu depun calculul solvabilitatii sunt obligati sa depuna declaratia privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va dovedi experienta similara prin prezentarea unei liste de contracte a caror valoare cumulata este de minim 4000.000 de lei incheiate in ultimii 5 anicu obiect similar cu cel al prezentei proceduri. Se solicita prezentarea a minim 3 recomandari din partea clientilor cu care a incheiat contractele depuse ca experienta similara. Ofertantul va prezenta lista contractelor in curs, daca exista.incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contractece au avut ca obiectrealizarea unor lucrari similare si a caror valoarecumulata este egala sau mai mare decat 4.000.000 lei . Dovada indeplinirii acestei cerinte se va face prin prezentareaprimei si ultimei pagini a contractelor din lista, din care sa rezulte: partile contractante, obiectul contractelor, durata contractelor, valoarea contractelor si semnaturile cu stampilele societatilor respective.Certificat SR EN ISO 9001, Certificat SR EN ISO 14001, Certificat OH SAS 18001;Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, astfel :2 deservent draglina;6 sofer basculanta;1 deservent macara mobila;1 deservent buldozer;5 muncitori necalificati;1 topometru autorizat;1 inginer constructor;Candidatii trebuie sa aiba in dotare proprie, prin contracte de leasing sau contracte de inchiriere, urmatoarele: draglina (cupa min 1mc, brat min 10m) ? 2 buc;basculante (min 14 t)- 6 buc;macara mobila (min 2, 5t, brat min 15m) ? 1 buc;buldozer (min 10t) ? 1 buc;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate participa la deschidere cate un reprezentant al fiecarui ofertant Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Societatii Apa Nova
Adresa postala:  Str. Banului, nr 3A, et. 2, ap 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer