Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare a cladirii din Piata Traian nr.2 in cadrul proiectului Conservarea si promovarea culturii traditionale o cale pentru dezvoltarea turismului brailean. Reabilitarea cladirii din Piata Traian nr.2


Anunt de participare numarul 110718/02.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare a cladirii din Piata Traian nr.2 in cadrul proiectului Conservarea si promovarea culturii traditionale o cale pentru dezvoltarea turismului brailean. Reabilitarea cladirii din Piata Traian nr.2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cladirea din Piata Traian nr.2, municipiul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a cladirii din Piata Traian nr.2 in cadrul proiectului Conservarea si promovarea culturii traditionale o cale pentru dezvoltarea turismului brailean. Reabilitarea cladirii din Piata Traian nr.2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare a cladirii din Piata Traian nr.2 in cadrul proiectului Conservarea si promovarea culturii traditionale o cale pentru dezvoltarea turismului brailean. Reabilitarea cladirii din Piata Traian nr.2 in conf. cu cerintele din Caietul de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 813, 623RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de partic -45.000 RON ; per val.90 zile; gar de buna exec- 10% din val fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Pr Op Reg 2007-2013, Axa priorit 5; Dezv dur si promov turism; Dom maj de interv 5.1-Rest si valorif dur a patrim cult, crearea si modern infrast con; -Fd Eur de Dezv Reg
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc si subcontr se va face conf.art.44 si 45 din OUG nr.34/2006 cu compl si modif ult.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa nu se afle in situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006; se vor prezenta Certif const pentru plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P., Certif pentru plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ ofertantul (sed princ, suc, sedii sec, pct de lucru), valabile la data deschiderii ofertelor in orig sau cop leg.Domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda obiectul prezentei licitatii; se vor prezenta Certif const emis de ORC, elib cu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, orig sau cop leg, val la data desch si Certif de inreg (C.U.I.) emis de ORC.Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, tax si contrib catre bug de stat si bug loc in conf cu cer sol de aut contr.Doc vor fi prez in orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg a ac in lb rom.Ptr of nerezid se vor aplica prev art.182 din OUG nr. 34/2006, aprob prin Leg nr.337/2006, cu modif si compl ult.Doc vor fi prez in orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicata ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de min 4.000.000, 00 lei.Se va prezenta in copie bilantul contabil la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente care pentru calificare trebuie sa consemneze un rezultat financiar pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul treb sa fi indeplinit unui contract similar in ult 5 ani cu o valoare de minimum 2.000.000, 00 lei fara TVA; se vor prezenta Formularul experienta similara, copia contractului invocat, recomand benef si PVR la terminarea lucrarilor.2.Lista privind echipamentele tehnice, utilejele, instalatiile de care dispune op ec ptr indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.3.Ofertantul trebuie sa dispuna de : -un sef santier cu vechime de min 5 ani absolvent al Facultati de Constructii Civile;
-un resp tehnic cu executia lucrarilor care fac obiectul licitatiei, atest.MLPTL;
-un responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate, atest ISC;
-un specialist sau expert in domeniul inginerie consolidare si executare lucrari, atestat de Inst.Nat al Patrim si inregistrat in Registrul specialistilor sau Registrul expertilor si verificatorilor tehnici in conf cu prev Legii nr.422/2001;Pers care nu este ang perm al of , va da o declaratie ca va indepl oblig asum prin contr de colab pana la finaliz lucr.-Form 8-.Ptr of str, se vor prez doc de atest prof echiv spec tarii in care of este rez. Aceste doc vor fi insot de trad leg in lb rom.ISO 9001 :2000 (2008) sau echiv, ISO 14001 :2005, sau echiv, OHSAS 18001 :2008, sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.122, etajul I, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentare al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5; Dezvoltarea durabila si promovarea turismului; Domeniul major de interventie 5.1-Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, crearea si modernizarea infrastructurilor conexe; -Fondul European de Dezvoltare Regionala
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email:  [email protected], Fax:  0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC sau in justitie la instanta competenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP.JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer