Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare a punctului termic din str. Domneasca nr. 111


Anunt de participare numarul 85037/20.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL DANAILA, Tel.0236-419177, Email: [email protected], Fax: 0236-419177
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare a punctului termic din str. Domneasca nr. 111
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Domneasca nr. 111, Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare a punctului termic din str. Domneasca nr. 111
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare a punctului termic din str. Domneasca nr. 111
Valoarea estimata fara TVA: 2, 268, 907.56RON
II.2.2) Optiuni
Da
Universitatea intentioneaza ca in urmatoarele 12 luni sa achizitioneze lucrari similare;
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 22000 LEI. Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contact de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea formularului Declaratie privind eligibilitatea
- Prezentarea formularului Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
- Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Directia Impozite, Taxe si alte Venituri Locale, din cadrul Primariei valabil la data deschiderii ofertelor, (original sau copie legalizata).
- Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original sau copie legalizata);
- Prezentarea Certificatul de inregistrare (in copie, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul);
- Prezentarea actului constitutiv, cu modificarile ulterioare daca este cazul, a contractului de societate sau statutului (in copie, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani ( 2006, 2007, 2008) - Formularul 20 - Contul de profit si pierdere.
- Prezentarea formularului Informatii generale. Precizam ca valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani este de 4.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara Precizam ca suma valorilor a doua contracte din lista lucrarilor trebuie sa aiba o valoarede 2.100.000 lei fara TVA, sau echivalent in euro.
- Lista principalelorlucrari similare executate in ultimii 5 ani; Procesele verbale de receptie cu anexele aferente, corespunzatoare pozitiilor din lista;
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
- un responsabil cu controlultehnic de calitate in constructii cu certificat de atestare tehnico-profesionala eliberat de Inspectoratul de Stat in Constructii.
- o declaratie privind persoana nominalizata drept responsabila cu indeplinirea contractului, care sa fie insotita de atestat eliberat de MLPAT in domeniul constructiilor civile.
- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si informatii referitoare la categoriile profesionale aferente lucrarilor de constructii.
Autorizari conform prevederilor :
- P.T. ISCIR C10/2003 , ,Montarea si repararea conductelor de abur si apa fierbinte
- P.T. ISCIR C9/2003 , ,Instalare, montare, punere in functiune service si reparare cazane de apa calda si cazane de joasa presiune P>300KW
- P.T. ISCIR C7/2003 , , Repararea, reglarea, si verificarea supapelor de siguranta
- P.T. ISCIR C4/2003 , , Montarea si repararea recipientelor metalice sub presiune
- P.T. ISCIR C11/2003 , , Montarea, punerea in functiune, service, repararea sistemelor de automatizare din centralele termice
- Autorizatie destinata executiei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale tip EDi eliberata de ANRGN
- prezentarea certificatului SREN IS0 9001:2001 Sisteme de management al calitatii in domeniul de activitate executii si reparatii constructii de cladiri sau echivalent
- prezentarea certificatului SREN IS0 14001:2005 Sisteme de management de mediu in domeniul de activitate executii si reparatii constructii de cladiri sau echivalent
- prezentarea certificatului OH SAS 18001:2008 Sisteme de managementul sanatatii si securitatii ocupationale in domeniul de activitate executii si reparatii constructii de cladiri sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie de participare la licitatie electronica ca o etapa finala a licitatiei deschise se va transmite electronic catre toti ofertantii care au depus oferte admisibile in data de 21.09.2009
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 12:00
Locul: Universitatea, , Dunarea de Jos", Galati, str. Domneasca nr. 47, Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460027
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic ala Universitatii
Adresa postala: Str. Domneasca nr. 47, ,Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel.0236414112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2009 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer