Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare a unitatii de ivatamant Colegiul Economic "Hermes" si Scoala de Arte si Meserii


Anunt de participare numarul 39195/14.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL PETROSANI
Adresa postala: 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Curelea, Tel.0254.541.221, Email: [email protected], Fax: 0254.545.903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare a unitatii de ivatamant Colegiul Economic "Hermes" si Scoala de Arte si Meserii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Hunedoara, Municipiul Petrosani, strada Independentei nr.1A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare PT + DDE, reabilitare si modernizare corpuri scoala, camin si cantina si construire ateliere pentru Scoala de Arte si Meserii(minihotel, minirestaurant)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45212000-6-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare PT + DDE, reabilitare si modernizare corpuri scoala, camin si cantina si construire ateliere pentru Scoala de Arte si Meserii(minihotel, minirestaurant)
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 956, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30000lei; Garantia de buna executie: 10%din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale si fonduri din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante, Certificat constatator emis de registrul comertului, Autorizatie de functionare emisa de primarie cu viza in termen, Autorizatie de functionare pentru punctele de lucru(daca este cazul), Documente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului (tradusa si legalizata in limba romana daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2006 si bilantul contabil la 31.06.2007, vizate si inregistrate de organisme competente din care sa rezulte o activitate profitabila sau auditul financiar emis de persoane autorizate
- Formular IG si cifra de afceri medie pe ultimii 3 ani, pe domeniul de activitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: minim 7000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea listei principalelor prestatii in ultimii 3 ani - Formular 12E.
- Prezentare listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12F.
- Comletare formular ES
- Recomandari din partea beneficiarilor
- Completare Formular 12I
- Prezentare unei declaratii prin care executantul se obliga sa respecte toate prevederile si reglementarile Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modoficarile ulterioare.
-Completare Formular 12H- declaratie privind utilajele instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
-Certificat ISO 9001/2001 privind sistemul de management al calitatii - sau echivalent.
- Cerificat ISO 14001/2004 privind sistemul de management de mediu - sau echivalent.
- Cerificat OHSAS 18001/1999 privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale - sau echivalent.
- Completare Formular CM.
- Completare Formular 12G.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 12E-cerinta minima: 2 contracte similare, unul pentru proiectari constructii civile si unul pentru reparatii generale.Formular 12F-cerinta minima: 3 contracte similare, doua contracte pentru executie lucrari de reparatii capitale/renovare cu receptiile finalizate si un contract lucrari constructii cladiri civile.Formular ES-nivel minim experienta similara un contract lucrari reparatii capitale/renovare cu valoare de 350000lei si un contract lucrari constructii cladiri civile cu valoare de 450000lei.Prezentare minim 3 recomandari pentru lucrari cu viza Inspectoratului de Stat in Constructii si 2 recomandari pentru proiectare.Formular 12I- minim necesar: 1 responsabil tehnic cu executia, 1 sef proiect, 1 arhitect, 1 proiectant specialitate constructii civile, 1 verificator autorizat de proiecte, 1 inginer constructor cu minim 3 ani vechime in executie lucrari, 1 inginer instalatii, personal calificat in meseriile constructor, electrician, finisaje in constructii, alte persoane calificate pentru executia lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Graficul de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16115 din 14 noiembrie 2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la caseria autoritatii contractante sau ordin de plata in contul autoritatii contractante RO12TREZ3685004XXX000018
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, etaj.1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor avand asupra lor actul de identitate si o imputernicire din partea societatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia - contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040213104641, Email: [email protected], Fax: 040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Petrosani - Biroul Integrare Europeana, Programe de Asistenta Financiara Externa, Achizitii Publice
Adresa postala: Strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332019, Romania, Tel.0254541220 int.110, Email: [email protected], Fax: 0254545903, Adresa internet (URL): www.petrosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2007 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer