Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE A UNOR SCOLI DIN RAZA ADMINSTRATIV TERITORIALA A ORASULUI TARGU LAPUS., JUD.MARAMURES.


Anunt de participare numarul 30254/31.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TARGU LAPUS (CONSILIUL LOCAL TARGU LAPUS - PRIMARIA ORASULUI TARGU LAPUS)
Adresa postala: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Localitatea: Targu Lapus, Cod postal: 435600, Romania, Punct(e) de contact: MARTA COSMA, Tel.0262/384465, 0788596287, Email: [email protected], Fax: 0262/385403, Adresa internet (URL): www.primaria.lapus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE A UNOR SCOLI DIN RAZA ADMINSTRATIV TERITORIALA A ORASULUI TARGU LAPUS., JUD.MARAMURES.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORAS TIRGU LAPUS, JUD.MARAMURES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare la 8 scoli: Grupul scolar oras Targu Lapus, Scoala cu clasele I-VIII sat Rohia, Scoala cu clasele I-VIII sat Razoare, Scoala cu clasele I-IV sat Dobricu Lapusului, Scoala cu clasele I-IV sat Cufoaia, Scoala cu clasele I-IV sat Borcut, Scoala cu clasele I-VIII sat Damacuseni, Gradinita sat Rohia, constand in lucrari de reparatii diverse, reabilitare termica si de modernizare a sistemului de incalzire a scolilor, lucrari prin care se vor atinge urmatoarele obiective: - scaderea pierderilor de energie termica;
- scaderea consumului de combustibil, implicit diminuarea costurilor primariei legate de factura la energie termica;
- cresterea gradului de confort pentru elevi si personalul unitatilor scolare;
- indeplinirea tuturor cerintelor autorizarii pentru functionare a acestor unitati scolare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia De Participare :24.000 RON, Garantie De Buna Executie :5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat conform HG 300/2007 si HG 919/2007 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de Asociere sau Contract de subantrepriza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A si cazier judiciar al firmei;Cazier judiciar al asociatului unic respectiv al asociatilor firmei ofertante;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a imozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local; certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente.(inclusive bilantul din 30.06.2007). Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Recomandari din partea altor benef.2.Lista cu lucrarile similare in ultimii 5 ani, din care sa rezulte cel putin 3 lucrari similare; 3.Decl.privind utilajele si echip.tehn.;4.Decl. privind efectivul mediu anual al pers.angajat, insotita de CV-uri.5.Oblig.contractuale in desf.6.Inf.privind asig.calitatii: Certificat ISO 9001:2001 (ISO 9001 :2000)-privind sistemul de management al calitatii ; Certificat ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004) privind sistemul de management de mediu ; Certificat OHSAS 18001 :2004 (OHSAS 18001 :1999) privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale al organizatiei ; - privind activitatile de constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra cost la sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 12:00
Locul: La sediul primariei orasului Targu Lapus, Str. Tiblesului, nr.2, Camera 33
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia contencios administrativ si fiscal Cluj Napoca
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 43104, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264-592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI TIRGU LAPUS - Serviciul juridic
Adresa postala: str. Tiblesului, Nr.2, Localitatea: TIRGU LAPUS, Cod postal: 435600, Romania, Tel.0262-384465, Email: [email protected], Fax: 0262-385403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer