Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila"


Anunt de participare numarul 102397/17.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Indepndentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Indepndentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Indepndentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ambulatoriul de Specialitate Integrat din cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45331210-1-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului ?Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila"in conf. cu cerintele din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 144, 056.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de partic este de 2000 lei. Per de valab a of este de 90 zile. Gar de buna exec este de 10% din val. fara TVA a contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr Op Reg 2007-2013, Axa priorit 3; Dom maj de interv.3.1-Reab/moderniz echip infrast serv.sanat; Fd. Europ.de Dezv.Reg.; Bug nat; Bug loc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se face conf. art.44 si 45 din OUG nr.34/2006 cu compl si modif ult.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate-Form. nr.12ADecl. priv. neicadrarea in prev.art.181-Form.nr.12BCertif. const. emis de ORC, elib. cu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, care sa ateste ca of. desf. activ. sim. celor care fac ob prezentei achizitii, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii.Certif de inreg (C.U.I.) emis de ORC, copie stampilata si semnata "conf. cu originalul ".Certif const priv plata oblig catre bug gen consol de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen consol, val la data desch, in orig sau copie leg.Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of (sediul princ, suc, sedii sece, pct de lucru) din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc, val la data desch, in orig sau copii leg.Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, tax si contrib catre bug de stat si bug loc in conf cu cer sol de aut contr.Doc vor fi prez in orig sau copie leg, la care se va alatura trad aut si leg a ac in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Inf gen - Form 22.Cifra medie de afac pe ult 3 ani sa fie de min 280.000, 00 lei cu TVA.3.Ult bil cont, viz de org comp, cu rez fin poz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se sol indepl si finaliz, in ult 5 ani a unui contr de lucr sim a carui val sa fie cel putin de 140.000, 00 lei cu TVA.Lucr inv de of ca exp sim treb sa cupr toate categ de lucr cupr in ob prez proc. Se va prez fisa de exp sim ptr contr invocat ca exp sim, intocm conf Form 4 care va fi insotit de cop contr, de recom din partea benef resp, precum si de o cop a PVR la term lucr.1. Inf gen priv ech prop ptr indepl contr - se va compl Form nr. 12I.2.Ofl treb sa disp de: - un sef de sant cu vech in exec de min 5 ani (se prez CV-ul Form 5 si cop dipl de absolvire a unei Fac de c-tii civile);
- un resp teh cu exec lucr care urm a fi exec atestat ISC; se va prez cop leg a legitim viz la zi; se va prez CV-ul conf Form nr. 5.- un resp cu contr teh de calit in c-tii, atestat ISC; se va prez cop leg a atest ptr resp teh cu calit; se va prez CV-ul conf Form nr. 5.- un coordonator lucr de inst sanit si termoventilatii (se prez 1.cop dipl de studii in profilul inst ptr c-tii; 2. CV-ul conf Form nr.5).- un coordonator lucr de inst electr (se prez: 1.cop dipl de studii in prof electric; 2.CV-ul conf Form nr.5; 3.cop legitim de electrician aut min grad II B, viz la zi ).Se va prezenta copia contractului de angajare sau a documentului de colaborare cu fiecare dintre specialistii enumerati mai sus.Se va compl Form nr.12I.- cop dipl care atesta specializ, vor purta preciz ?conf cu orig? si vor fi semnate si stamp de of.Pers care nu este ang perm al of, va da o decl pe propr rasp, potr careia va indepl oblig asum prin contr de colab pana la finaliz lucr, ce fac ob contr - Form 8 - Decl disponibPtr of str, se vor prez docum de atest prof echiv, specif tarii in care of este rez. Ac docum vor fi ins de trad leg in lb rom.ISO 9001 :2001 sau echiv, ISO 14001 :2004 sau echiv, OHSAS 18001 :2004 sau echiv ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, Braila, camera 404, etajul IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email:  [email protected], Fax:  0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer