Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila


Anunt de participare numarul 92800/30.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae MOISIU, Tel.0239.619.600, In atentia: Mija FLORIN, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul de Obstetrica si Ginecologie Braila, B-dul Independentei, nr. 251
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare, amenajare si modernizare spatii medicale in cadrul proiectului Modernizarea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 554, 272RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar de partic este de 10.000 lei. Per de valab este de 90 zile. Gar de buna exec este de 10% din val contr de achiz publ.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Pr Op Reg 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Dom major de interv 3.1 - Reab/modern echiparea infrast serv de sanatate -Fondul European de Dezvoltare Regionala - Bugetul national - Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au oblig de a-si leg la notar asoc printr-un contr scris, semn de partile asoc care va fi prez aut contr inainte de semn contr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de elig- F 12ADecl priv neincadr in prev art. 181 - F 12BDecl de particip la proc - F 12CCertif const elib de ORC val la data desch, fotocopieCertif de inreg fiscala elib de ORCCertif const priv pl oblig catre buge gen consolid de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons val la data desch, in orig sau copie leg .Certif priv pl oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Prim in a caror raza terit activ of din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc val la data desch, in orig sau copie leg.Pers jur str vor prez or doc edif ptr dov elig - elib de aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxe si contrib catre bug de stat si bug loc in conf cu cer solic de aut contr.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ult bil cont, viz si inreg de org comp, cu rez fin poz. Se va prez o copie dupa ac doc.Fisa de inf gen Form 2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se impune ca cifra de afac med an pe ult 3 ani, real de of ind sau of asoc prin cumul, sa fie mai mare de 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Finalizarea, in ult 5 ani a unui contr similar cu val cel putin de 500.000, 00 lei cu TVA.Lucr invoc de of ca exp sim treb sa cupr toate categ de lucr cupr in ob prez proc.Se va prez fisa de exp sim ptr contr invoc ca exp sim, intoc conf Form 4, copie contr, recom din partea benef resp, copie a PVR la term lucr.Of treb sa disp de: - un sef de santier cu vechime in executie de minim 5 ani (se prezinta CV-ul Formularul 5 si copia Diplomei de absolvire a unei Facultati de constructii civile);
- un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate atestat ISC; se va prezenta copia legalizata a legitimatiei vizata la zi; se va prezenta CV-ul conform Formularului nr. 5.
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, atestat ISC; se va prezenta copia legalizata a atestatului pentru responsabilul tehnic cu calitatea; se va prezenta CV-ul conform Formularului nr. 5.
- un coordonator lucrari de instalatii sanitare si termoventilatii (se prezinta 1.copia diplomei de absolvire a unei facultati de profil; 2. CV-ul conform Formularului nr.5).
- un coordonator lucrari de instalatii electrice (se prezinta: 1.copia diplomei de absolvire a unei facultati cu profil electric; 2.CV-ul conform Formularului nr.5; 3.copia legitimatiei de electrician autorizat minim grad II B ).
ISO 9001/2001 sau echiv; ISO 14001/2004 sau echiv; OHASAS 18001/2004 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, camera 122, etajul I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputenicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: : Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0239619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2009 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer