Licitatie Publica - Lucrari de Reabilitare Colegiul National"Costache Negri"Galati
Anunt de participare numarul 63612/15.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL NATIONAL"COSTACHE NEGRI" GALATI
Adresa postala: STRADA BRAILEI NR.134, Localitatea: Galati, Cod postal: 800379, Romania, Punct(e) de contact: ALEXANDRINA SPAITU, Tel.0236430650, In atentia: ILEANA SELARU, Email: [email protected], Fax: 0236463694
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de Reabilitare Colegiul National"Costache Negri"Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Colegiul National "Costache Negri"Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de Reabilitare Colegiul National "Costache Negri"Galati
Se face reabilitarea corpului de cladire scoala, caminul de fete si spalatorie;sunt luate in calcul in proiectul tehnic refacerea terenurilor de sport si a aleilor refacindu-se curtea scolii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de Reabilitare "Colegiul National "Costache Negri" Galati.
Pentru reabilitarea corpurilor de cladire scoala, caminul de fete si spalatorie precum si pentru intreaga refacere a terenurilor de sport si a aleilor, proiectul tehnic care sta la baza intocmirii lucrarii cuprinde intreaga cantitatea a cestora.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 507, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de garantie de participare in valoare de 90000 Lei RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa detina:
-certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si la bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertei, in original sau in copie legalizata;
-certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente in original sau in copie legalizata , valabil la data deschiderii ofertelor;
-in cazul in care operatorul economic are datorii la bugetul local si la bugetul general consolidat- oferta este exclusa de la procedura de atribuire a contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(2006, 2007 si la data de 30.06.2008), vizat de organele competente in copie legalizata;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-lichiditatea generala mai mare de 100%-solvabilitate patrimoniala mai mare de 30% la bilantul de la 30.06.2008;
-ofertantul va face dovada ca are in cont disponibil neutilizat in proportie de 70% din valoarea contractului disponibil necesar asigurarii cach-flow-ului, cu valabilitatea de maxim 7 zile la data depunerii ofertei.
Se vor prezenta in copie asigurari de risc profesional;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri minima din activitati de constructie pe ultimii 3 ani: 13500000 lei RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
-fisa de informatie privind experienta similara, minim un contract similar in valoare de 1352323 lei RON , insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructie;
-lista principalelor lucrari in ultimii 5 , ani insotita de tabele cuprinzind valori,
perioade de livrare, beneficiari, cantitati, dupa caz;
-lista privind numarul mediu de angajati in ultimile 36 luni, asigurarea cu personal de specialitate pe meserii, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, persoanele direct implicate in indeplinirea contractului, responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a se executa, responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate, CV-uri personal de conducere, a responsabililor cu executia si calitatea.
-lista cuprinzind principalele utilaje, instalatii si echipamente de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari si anume:
-statie de asfalt prevazuta cu instalatie de producere mixturi asfaltice stabilizate cu fibre(MASF), atestata ICECON sau similar care sa demonstreze posibilitatea producerii mixturii asfaltice stabilizate cu fibre si autorizatia de mediu a statiei, prezentate in copie legalizata;
-finisor astfalt pentru trotuare cu latime de 0.5-1 m -l buc;
-finisor astfalt cu latimea 2.5-7.0 m-1 buc;
-cilindru vibrator lis -lis max.3t-1 buc;
-cilindru vibrator pe pneuri-1 buc;
-cilindru vibrator lis peste 10 t-1 buc;
-laborator de gradul II;
-atelier timplarie aluminiu +PVC autorizat.
Se va face dovada detinerii utilajelor de mai sus.Se accepta contracte de inchiriere privind utilajele in conditiile mentionate anterior.
Utilajele din dotarea minima sa fie atestate ICECON sau similar ,
Cerintele privind dotarea tehnica se considera ca fiind minime , neindeplinirea acestora conduce la descalificarea ofertei.
-certificat de calificare eliberat de Asociatia Romanaa Antreprenorilor de Constructii, Autorizatie pentru executarea de lucrari monumente istorice, eliberat de MCC;
-certificat ISO 9001/2000, 14001/2004, OHSAS 18001/1999 sau echivalente.
Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 450 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentele se solicita in scris cu 2zile inainte, facindu-se dovada achitarii la caseria autoritatii contractante a sumei de 450 leiRON.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 12:30
Locul: La sediul Colegiului National "Costache Negri"Galati Strada Brailei nr.134 Galati.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu delegatie semnata si stampilata din partea reprezentantilor sai legali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Galati Serviciul Juridic
Adresa postala: Strada Portului NR.57 bis, Localitatea: Galati, Cod postal: 800211, Romania, Tel.0236463078, Email: [email protected], Fax: 0236319396
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 18:31