Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare conducte apa-canal
Anunt de participare numarul 41101/07.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Punct(e) de contact: Jr. Ciocanel Stefan, Tel.0241-735455, In atentia: Jr. Ciocanel Stefan, Email: [email protected], Fax: 0241-735705
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare conducte apa-canal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea conductelor de apa-canal din cadrul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol, prin camasuire, fara sapatura, conform descrierii din caietul de sarcini, pe o lungime de 60 metri liniari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232151-5 - Renovarea conductelor de apa (Rev.1)
45231110-9-Pozare de conducte (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45262522-6-Lucrari de zidarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3000 ml de conducte + camine aferente.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val.est.a contr.initial este 96000lei iar 4704000lei reprezinta lucrari similare pt inca 27 luni.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 3 si 10 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1920lei.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului initial.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului: venituri proprii.Plata se va face prin ordin de plata emis de Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform articolului 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;3.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat si catre bugetul local, precum si a accesoriilor aferente acestora(formulare tip eliberate de autoritatile competente);4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;5.Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie a Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Obligatii contractuale in desfasurare;2. Situatia financiara (cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri: minim 1000000lei/an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generala;2.Recomandari din partea altor beneficiari;3.Certificarea sistemului calitatii;4.Experienta similara;5.Resurse tehnice;6.Resurse umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 2 beneficiari(pt. recomandari);ISO 9001 si ISO 14001 (pt. certificarea sistemului calitatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se ridica contra cost (50 lei), achitati la casierie, de la sediul unitatii in zilele lucratoare si in intervalul orar 07:30-15:30.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2008 12:00
Locul: Sediul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici care-si depun oferta, pe baza de imputernicire, si membrii Comisiei de Evaluare din partea Sanatoriului Balnear si de Recuperare Techirghiol.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul poate fi prelungit pe o perioada de inca 2 ani si 3 luni, de la expirarea lui prin aplicarea procedurii "negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare", conform art.122, litera "j" din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios
Adresa postala: Sanatoriul Balnear si de Recuperare Techirghiol , Str. Dr. V. Climescu, nr. 34-40, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Tel.0241-735453 int. 1704, Fax: 0241-735705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2008 13:45