Licitatie Publica - lucrari de reabilitare constructii reparatii capitale imprejmuire gard
Anunt de participare numarul 91590/25.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050152, Romania, Punct(e) de contact: Bianca Radulescu, Tel.0721.106.638, Email: [email protected], Fax: 335.74.44, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de reabilitare constructii reparatii capitale imprejmuire gard
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sos Biilor nr 90, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari reparatii capitale - imprejmuire gard
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sunt specificate in documentul 004 Lista cantitati lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 526, 051RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10521 Lei (redusa la jumatate pentru IMM); garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bugetare - Transferuri de la Ministerul Sanatatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate
- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006
- certificat care atesta plata impozitelor locale - xerocopie certificata "conform cu originalul"
- certificat care atesta plata impozitelor catre bugetul de stat consolidat - xerocopie certificata "conform cu originalul"
- certificat constatator Registrul Comertului - xerocopie certificata "conform cu originalul"
- certificat de inregistrare la Registrul Comertului - xerocopie certificata "conform cu originalul"
Modelele de formulare/declaratii sunt atasate documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formular informatii generale
bilanturi contabile corespunzatoare exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani - xerocopii certificata "conform cu originalul"
informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Modelele de formulare/declaratii sunt atasate documentatiei de atribuire 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 1000000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestatii din ultimii 5 ani
fisa experienta similara si recomandare experienta similara
3 recomandari de lucrari de constructii executate si finalizate in ultimiii 5 ani
informatii privind dotarile specifice
informatii referitoare la personal; lista personalului responsabil si CV-urile atasate
informatii privind calitatea de participant
lista cuprinzand asociatii/subcontractantii
certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001
certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 si OHSAS 18001
Modelele de formulare/declaratii sunt atasate documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare contract similar (experienta similara) 500000 Lei1 recomandare din partea beneficiarului3 recomandari lucrari de constructii din ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 08:30
Locul: Sala Biblioteca a Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata, in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104642, Email: [email protected], Fax: 40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaliul Independentei nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.40213191674, Email: [email protected], Fax: 40213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/instanta Contact.aspx/inInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute de legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"
Adresa postala: Sos Viilor nr 90, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050155, Romania, Tel.40213356910, Email: [email protected], Fax: 40213354080, Adresa internet (URL): www.mariusnasta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2009 16:08