Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Lucrari de reabilitare, constructii si extinderi retele apa-canal si drum in sectorul 6, Bucuresti'


Anunt de participare numarul 115385/16.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala:  Bd. Regiei nr. 6-8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Punct(e) de contact:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Tel. 0213180144, In atentia:  Andreea Florescu, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Lucrari de reabilitare, constructii si extinderi retele apa-canal si drum in sectorul 6, Bucuresti'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 6 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Lucrari de reabilitare, constructii si extinderi retele apa-canal si drum in sectorul 6, Bucuresti'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232424-0-Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Lucrari de reabilitare, constructii si extinderi retele apa-canal si drum in sectorul 6, Bucuresti" pe durata de 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan de particip: 500000 lei constituita cf art 86 alin.1 din HG925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local al Sectorului 6, Credite, Bugetul de Stat si alte surse de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Istoricul litigiilor;Cazierul judiciar al societatií;Cazierul judiciar al administratorului societatii;Prezentarea declaratiei"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;Cazier fiscal in original sau copie legalizata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul constatator elberat de Oficiul Registrul Comertului;Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale;Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) de minim 50000000 lei;Disponibilitati bancare(Accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 2000000 lei pentru realizarea partiala a celui mai mare contract subsecvent);Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate, copii bilant semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl pe propr rasp privind ctr de lucr similare executate in ultimii 5 ani;Lista ctr de lucr similare executate in ultimii 5 ani;Fisa de exp similara pentru ctr incheiate in ultimii 5 ani;Prezentarea a cel putin un ctr sau cel mult trei ctr finalizate in ultimii 5 ani care sa insumeze cel putin 25000000 lei(fara tva)si care sa cuprinda lucr de constr de drumuri, de alimentare cu apa si canalizare;Decl pe propr rasp privind nr mediu al pers angajat in ultimii 3 ani;Lista privind pers propus pt indepl celui mai mare ctr subsecv: 1inginer CFDP cu studii de lunga durata cu o vechime min 5ani;1inginer cu studii de inginerie hidrotehnica sau imbunatatiri funciarecu o vechime de min 5 an;1CQ in domeniul constr de drumuri cu o vechime de min 2 ani;1CQ in domeniul lucr de retele alim cu apa si canalizare cu o vechime de min 2 ani;1RTE Drumuri cu o vechime de min 5 ani in domeniul constr de drumuri;1RTE cu o vechime de min 5 ani, in domeniul constr edilitare; 1 inspector securitate si sanatate in munca atestat;Decl pe proprie rasp privind dotari, echipamente, utilaje necesare exec celui mai mare ctr subsecv cu anexa atasata.Dotari minime: 5 autobasculante >12 t;3 buldoexcavatoare;2 excavatoare;2 finisoare;2 freze;3rulouri compactoare;2 masini de taiat asfalt;1 autogudronator;1 aparat sudura tevi cap cap;1 aparat sudura tevi prin electrofuziune;3 generatoare de curent;3 motocompresoare;3 placi vibratoare;3 mai compactore;1 laborator grad II.ISO9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte lucr ce const ob ac cadru;ISO14001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte lucr ce constituie ob ac cadru;Copie ctr colectare si depozitare deseuri sau copie ctr cu o groapa de gunoi;OHSAS18001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte lucr ce constituie ob ac cadru;Decl pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;Decl cu privire la intentia de a subcontracta;Lista cuprinzand subcontractorii declarati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Starea precara a infrastruct rutiere din sect 6;Respectarea Programului Coordonator Anualaprobat de Regiile si societatile comercial furnizoare de utilitati publice
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 6 ; numar maxim: 30
Cifra medie de afaceri: 65%Disponibilitati bancare(acces la linii de credit): 35%
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.03.2011 11:00
Locul: Directia Investitii, B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti legali ai acestora si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia poate fi accesata de pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Tel. 0213180144, Email:  [email protected], Fax:  0213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 21:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer