Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare DC 75 km 3+100 - 9+650 si lucrari de constructie drum nou de acces partie km 0+000 - km 1+800 la obiectivul Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses Negresti-Oas, Judetul Satu Mare
Anunt de participare numarul 48378/01.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.+40(0)261-711004, In atentia: Bura Angela, Email: [email protected], Fax: +40(0)261-710395
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare DC 75 km 3+100 - 9+650 si lucrari de constructie drum nou de acces partie km 0+000 - km 1+800 la obiectivul Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses Negresti-Oas, Judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Luna Ses, orasul Negresti Oas, judetul Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare DC 75 km 3+100 - 9+650 si lucrari de constructie drum nou de acces partie km 0+000 - km 1+800 la obiectivul Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses Negresti-Oas, Judetul Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45221220-0-Podete (Rev.1)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
45233300-2-Lucrari de fundatie pentru autostrazi, sosele, drumuri si trotuare (Rev.1)
45262423-2-Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare DC 75 km 3+100 - 9+650 si lucrari de constructie drum nou de acces partie km 0+000 - km 1+800 la obiectivul Dezvoltarea zonei turistice Luna Ses Negresti-Oas, Judetul Satu Mare, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 995, 028EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 40000 Euro echivalent a 146660 leiGarantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Judetului Satu MareBugetul Orasului Negresti-OasFonduri guvernamentale, conform OUG nr.110/2004 si HG nr. 1393/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaSolicitatCerinta minima:
Ofertantul va completa Formularul 6 din Volumul III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006SolicitatCerinta minima: Se va completa Formularul 7 din Volumul III
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSolicitatCerinta minima : Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 8 din Volumul III.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSolicitatCerinta minima: Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor si/sau orice alte formulare tipeliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;
...vezi detalii la pct.V.1 si V.2 din fisa de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale SolicitatBilant contabil SolicitatInformatii privind cifra de afaceri Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va completa Formularul 9 din Volumul III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2007, vizat si inregistrat de organele competente. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2007, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, Ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2007, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Cerinta minima : Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), conform Formularului 9. Contul de profit si pierdere, in copie legalizata, din situatiile financiare pentru anii 2005, 2006, 2007, din care sa reiasa cifra de afaceri pe anii respectivi.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Valorile vor fi exprimate in Euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2005:1 euro = 3, 6234lei;Anul 2006:1 euro = 3, 5245lei;Anul 2007:1 euro = 3, 3373lei .Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa....vezi detalii la pct.V.3 din Fisa de date
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani SolicitatFisa experienta similara Solicitat
Recomandare Solicitat
Informatii privind dotarile specifice
Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (liderul Asociatiei) va trebui sa prezinte Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formularului 10 din Volumul III. (va fi insotita de cert.de buna ex., valori, per.si locul ex., modul de indeplin.al oblig.si benef)Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de natura similara (construirea / reabilitare de drumuri, poduri, lucrari de consolidare) cu o valoare de minimum 2.500.000 Euro, echivalentul a 9.166.250 lei, sau aceasta valoare sa fie realizata prin cumularea a maxim 3 contracte de lucrari de natura similara (construirea /reabilitare de drumuri, poduri, lucrari de consolidare).Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 11 din Volumul III)pentrucontracte similareindeplinite si finalizatein decursul anilor 2003-2007.Vor putea fi prezentate de catre ofertant fise pentru maxim 3 (trei) lucrari similare de executie.Cerinta minima: Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare lucrare similara care va fi prezentata la cerinta minima referitoare la Experienta Similara.Cerinta minima: Ofertantul liderul Asociatiei trebuie sa aiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa (printr-un contract de concesionare, inchiriere, cumparare sau sa aiba acces la procurarea acestora) utilaje si echipamente, care sa functioneze la intreaga capacitate si care sa fie folosite in cadrul contractului (conform Formular 14 din Volumul III)....vezi detalii la pct.V.4. din Fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
oferta tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Consiliului Judetean Satu Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 12:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal, sau prin reprezentant imputernicit.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.(+4)0261-710661
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.(+4)0261-710372, Fax: (+4)0261-710372
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 10:08