Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de Reabilitare DJ 682 limita judetului Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare,km 129+200-153+200,L=24 km


Anunt de participare numarul 89148/23.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN, Tel.0256406425, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0256406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de Reabilitare DJ 682 limita judetului Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare, km 129+200-153+200, L=24 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 682, judetul Timis, Romania
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile care trebuie executate cuprind drumul si podetele peste cursurile de apa traversate, consolidarea versantilor afectati de lucrari si a cursurilor de apa traversate.Descrierea detaliata a lucrarilor ce vor fi executate se gaseste in volumele 3, 4 si 5 din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de lucrari solicitate a fi executate, asa cum sunt ele descrise in volumele 3, 4 si 5 din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 404, 169RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 300.000 lei const prin virament bancar/instrum de garantare emis de o soc banc/soc asig.Garantia de buna executie: 10% din val fara TVAa contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al CJT-credit bancar contractat, bugetul de stat si Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea-sub forma unui contract de asociere, conform formularului indicat in DA.In cazul in care oferta comuna este castigatoare, sub forma legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la 30.09.2009 (buget local-impozite, taxe si alte venituri ale bugetului local, bugetul de stat-impozite, taxe si contributii de asigurari sociale la bugetul general consolidat);Certificat constatator ORC;Copie CUI;Certificat de atestare profesionala emis de APDP si orice alte documente echivalente conform precizarilor din DA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) insotite de rapoartele de audit;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (lucrari de constructii de drumuri);Rezultatul exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);Declaratie bancara din care sa reiasa accesul la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare pt o perioada de 6 luni pt a acoperi cheltuielile pt executia corespunzatoare a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiva;Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (lucrari de constructii de drumuri) trebuie sa fie cel putin egala sau mai mare de 62.000.000 lei (sau echivalent);Acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 7.800.000 lei (sau echivalent) pt o perioada de 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Documente emise de beneficiar/consultant cu ocazia receptiei lucrarilor;Resurse umane;Certificat ISO 9001 si 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent;Subcontractantii;Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada receptionat in ultimii 5 ani in care participarea ofertantului la contract a fost cel putin echivalenta cu 31.000.000 lei fara TVA sau cel putin 3 contracte de lucrari de constructie noua si/sau reabilitare si/sau modernizare si/sau largire de drum national si/sau drum expres si/sau autostrada receptionate in ultimii 5 ani;In oricare din cele 2 situatii mentionate, ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat cel putin urmatoarele cantitati de lucrari: terasamente-260.000 mc, mixturi asfaltice-100.000 t;Resurse umane-personal cheie: 1)Coordonator de proiect (reprezentantul antreprenorului) cu min 10 ani experienta profesionala generala si min 5 ani experienta profesionala specifica;2)Responsabil cu asigurarea calitatii cu min 10 ani experienta profesionala generala si min 5 ani experienta profesionala specifica;3)Sef de santier cu min 10 ani experienta profesionala generala si min 5 ani experienta profesionala specifica;4)Responsabil tehnic cu executia cu min 10 ani experienta profesionala generala si min 3 ani experienta profesionala specifica;Certificat ISO 9001 si 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent (daca exista op ec in curs de certificare, se accepta doar aceia care se afla in faza finala de certificare-au trecut de auditul de certificare pe oricare din cele 3 sisteme).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofert partic-sa fie inreg in SEAP.Proces repetitiv de reofertare-pretul ofertei.LE intr-o sing runda-24h.Pasul min de licitare-300 lei.AC isi rezerva dr de a prelungi per de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S227-301533 din 21.11.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 13:30
Locul: CJT, Bv Revolutiei din 1989 nr. 17, Timisoara, Sala Consilierilor-camera 310
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul de interventie 2.1.
VI.3) Alte informatii
Datorita volumului mare al DA(vol.3, 4, 5-partea tehnica) a fost imposibila atasarea acesteia prezentului anunt.Vol.1 si 2 al DA(fisa de date, formulare si conditii contractuale) sunt atasate anuntului.Op ec interesati vor depune o scrisoare de interes la fax 0040/256/406424, cu indicarea den soc, adresa, tel, fax, email, pers de contact.AC le va pune la dispozitie, in mod gratuit, op ec interesati un DVD cuprinzand partea tehnica-vol.3, 4, 5 al DA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0040/21/3104641, Email: [email protected], Fax: 0040/21/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0040/256/498054, Email: [email protected], Fax: 0040/256/200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - CJT
Adresa postala: Bv. Revolutiei din 1989 nr. 17, camera 327-328, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel.0040/256/406425, Email: [email protected], Fax: 0040/256/406424, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 19:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer