Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de "reabilitare drum judetean DJ 212 A Braila - Marasu, tronsonul km 0+000 km 32+000 etapa II "


Anunt de participare numarul 84425/14.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Ach Publice, Tel.0239.619.600, In atentia: Moisiu Nicolae Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achiz Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de "reabilitare drum judetean DJ 212 ABraila - Marasu, tronsonul km 0+000 km 32+000 etapa II "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Braila DJ 212A, km. 0+000 - km. 32+000.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform doc atribuire atasata in SEAP
La executia lucrarilor se vor respecta prevederile CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II a prezentei documentatii. Receptia lucrarilor se va face conform legislatiei in vigoare si conform CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform doc atribuire atasata in SEAP
La executia lucrarilor se vor respecta prevederile CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II a prezentei documentatii. Receptia lucrarilor se va face conform legislatiei in vigoare si conform CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II.
Durata de executie efectiva a lucrarilor este de maximum 6 luni si reprezinta suma timpilor de executie aferente fiecarui ordin dat de beneficiar. Termenul de finalizare a lucrarilor va rezulta din alocatiile bugetare anuale pentru finantarea programului privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate aprobat prin H G nr. 577/1997.Durata de garantie a lucrarii va fi de 30 de ani, de la receptia la terminarea lucrarilor. Pe perioada garantiei prestatorul are obligatia sa execute toate remedierile la deteriorarile constatate de beneficiar. In cazul in care remedierile sunt executate de alt beneficiar decat executantul lucrarilor, cand acesta refuza efectuarea remedierilor, decontarea acestora se va face din cuantumul garantiei de buna executie.Cantitatile de lucrari sunt consemnate in Caietul de sarcini sub titlulANTEMASURATORI.Suprafata proiectata a lucrarilor de reabilitare este de 194000 mp.Valoarea contractului ramane neschimbata pe perioada anului 2009.Se actualizeaza valoarea lucrarilor ce urmeaza a fi executate incepand cu anul 2010, inclusiv. Actualizarea valorii lucrarilor ce urmeaza a se executa incepand cu 1 ianuarie 2010 se va face anual, in conformitate cu prevederile art. 18, alin (2), lit. a) din Anexa la OMTCT nr. 2217/21.12.2005 emis in temeiul art. 11 din H G R nr. 1256/2005 privind modificarea si completarea H G R nr. 577/1997.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 593, 906RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare -100000 RON perioada de valabilitate garantie participare 90 zileCuantumul garantiei de buna executie- 10% din valoarea fara tva a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
programul privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate aprobat prin H G nr. 577/1997.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertantului castigator, acordul de asociere se va legaliza la notar pana la semnarea contractului si va deveni anexa la contractul de achizitie publica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
Incadrarea in situatiileprevazutala art. 180si art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006completata si modificata atrage excluderea ofertantului individual sau a asociatilor in cazul ofertei comune, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat constatator emis de ORC eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, trebuie sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care le includ pe cele care fac obiect prez proced si certificat inregistrare emis ORC
Certif constat plata obligatii catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. si a obligatii catre bugetul local eliberat directia specialitate Primariisa reiasa ca ofertantul nu are datorii valabile la data deschiderii, in orig/copie legalizata document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentatein original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Doc prezentate in original/copie legalizata si traducerea autorizata si legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
Fisa de informatii generale Formular 3.Ultimul bilant contabil (la 31.12.2008 ), vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv, din care se va anexa o copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 60.000.000 lei cu TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf doc atribuire atasata in SEAP
Lista contractelor executate in ultimii 5 ani Form 12 F.
Ofsa dispuna de urmatoarea dotare tehn
statie de preparat betoane, fixa sau mobila, cu capacitate mai mare de 50 mc/ora, amplasata la maxim 30 km fata de punctul median al amplasament
laborator incercari gr2 cu autorizare valabila ISCmasina pentru turnat elemente din beton in flux continu1 buccilindru compactor vibrator cu tambur de otel 6 bucautogredere 2 buc
buldozer 0, 4 0, 7 mc1 bucbuldozer 0, 7 -1, 25 mc1 bucautocisterna 2 buc
masina taiat rosturi cu discuri abrazive 2 bucmasina trasat marcaje 1 buc
parc auto cu o capacitate de transport de 1300 to/ziautobetoniereo capacitate de transport de 680 to/zi
trailer -1 buc
atelier dotat pentru fasonat otel beton
toate utilajele se solicita rapoarte inspectie ICECON- INSPECT
copii legalizate dupa doc doveditoare pt dispunerea asupra dotarii tehn proprietate inchiriere comodat etcForm 5
Ofertant sa dispuna de resurse umane min
ing coordonator lucrarecu experienta in dom lucrarilor de drumuri 10 ani diploma de studii care atesta specialitatea si cartea de munca orig/copie legaliz
ing sef punct lucru diploma de studii care atesta specialitatea si cartea de munca (orig/copie legalizpers studii super5 pers
pers cu studii medii3 pers
muncit calif 120 perspers necalif12 pers
Dovada detinerii nr pers exec lucrari (calific si necalific) se face prin prezentarea cartilor de munca, in copie legalizata.
CV pers conducere respons tehn cu executia si responsab asigurare si control calitate Form 6 Ofertantul trebuie :
sa dispuna de un respons tehn executie lucrari care fac obiectul prezentei proceduri copie contract angajare copie legalizata atestatlegitimatie vizata la zisa dispuna de un responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate; se va prezenta copia contractului de angajare a acestuia, dupa caz; se va prezenta copia legalizata a atestatului
ISO 9001 :2000/echivalentISO 14001 ; 2004/echivalent
OHSAS 18001 :2007/echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare trebuie ca lista contractelor executate in ultimii 5 ani sa cuprinda lucrari de drumuri si platforme rutiere, cubeton de ciment rutier avand grosimea de minim 20 cm iar suprafetele realizate prin aceste lucrari, trebuie sa reprezinte minimum 28.000, 00 m. p. adica 15% din suprafata ce urmaza a se executa in cadrul lucrarile care fac obiectul achizitiei.Pentru fiecare contract invocat ca experienta similara ofertantul va prezenta o declaratie cu informatiileprivind contractul respectiv, conform Formularului experienta similara.Formularul de experienta similara va fi insotit de copia dupa contractul nominalizat (mai putin clauzele confidentiale), recomandarea beneficiarului si proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, precum si alte documentele doveditoare asupra suprafetei portante realizate prin contract, respectiv asupra grosimii stratului din beton de ciment rutier.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Braila, etajul 4, sala 406
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta asupra actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2009 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer