Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de reabilitare drumuri-covor asfaltic str.victoriei


Anunt de participare numarul 68884/14.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS TECHIRGHIOL
Adresa postala: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Localitatea: Techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Punct(e) de contact: RAZVAN-ALBERTO ANDREI, Tel.0241-735622, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0241-735314
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de reabilitare drumuri-covor asfaltic str.victoriei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str.victoriei techirghiol
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
refacere covor asfaltic si rebordurare strada victoriei techirghiol
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
refacere covor asfaltic in grosime de 6 cm suprafata 6730 mp, bordurare 2214mp, desfacerea bordurilor existente, ridicarea capacelor de camin la nivelul strazi
Valoarea estimata fara TVA: 588, 235RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 700 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al consiliului local techirghiol
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
executant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima : completare formular anexa A: declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate la data deschiderii oferte
Cerinta minima :1. de prezentat certificat emis de M.F.P.-D.F.P.-Administratia finantelor publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat
2.de prezentat certificat emis de Serviciul public, Taxe si alte venituri ale bugetului local
Nota: pentru a fi valabile, vor fi prezentate in original sau copie legalizata si nu vor avea valabilitate mai mare de 30 de zile de la data eliberarii
Cerinta minima : de completat anexa B: declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
Cerinta minima obligatorie :
1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal.
2.Certificatul de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: de completat anexa C3 declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Cinci contracte (5) de imbracaminte asfaltica, in care ofertantul sa aiba calitatea de executant
Formular privind dotarea cu utilaje specifice realizarii contractului
Formular privind asigurarea personalului de specialitate pentru realizarea lucrarii
Iso 9001, 14001, 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12015/13.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
1luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2008 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
tribunalul constanta
Adresa postala: str.traian nr.33, Localitatea: constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241-606598
Organism competent pentru procedurile de mediere
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul local techirghiol -compartimentul juridic
Adresa postala: str.doctor victor climescu nr.33, Localitatea: techirghiol, Cod postal: 906100, Romania, Tel.0241-735622, Fax: 0241-735314
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.11.2008 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer