Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare hol acces public_ Corp Aula, P+1 E


Anunt de participare numarul 80499/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina STOIAN, Tel.0241/664740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica.
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare hol acces public_ Corp Aula, P+1 E
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Constanta, strada Mircea cel Batran, nr. 104.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea, prin orice mijloace, corespunzatoarecerintelor specificate deCaietul de sarcini, a lucrarilor de reabilitare a holului de acces din sediul Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batrin, nr.104.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
30231300-0-Ecrane de afisare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45430000-0-Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Sectiunea III-Caiet de sarcini: Anexa nr.1 si Anexa nr.2.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 350, 000 si 2, 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 36.000 lei, respectiv8.505 euro.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare cu completare din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6.Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului; 7.Trecutul Litigios (Cazier judiciar) al societatii; 8.Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP.b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatia de functionare; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale; 2. Bilantul contabil din anul precedent; 3.Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, a carui valoare este de cel putin2.400.000 lei respectiv, 567.040 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2.Experienta similara; 3.Informatii referitoare la personalul/organismulde specialitate; 4.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, precumsi ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; 5.Declaratie referitoare la efectivul mediu anualal personalului angajat; 6.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; 7.Recomandarisau Documente constatatoare din partea altor beneficiari/clienti; 8.Obligatii contractuale in desfasurare; 9. Licenta de functionare;10.Atestat ANRE;11.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada incheierii in ultimii 5 ani a cel putin unui contractsimilar cu o valoareminima per contract de720.000lei respectiv, 170.112 euro sau a cel mult trei contracte similare, indeplinite in ultimii 5 ani si care au avut o valoare cumulata de minim1.200.000 lei respectiv, 283.520 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Criteriul 1 - C1
75%
Descriere: Pretul ofertei
2.
Criteriul 2 - C2.1
10%
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
3.
Criteriul 2- C2.2
6%
Descriere: Experienta similara
4.
Criteriul 2 - C2.3
9%
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_Reab.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular 12C.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Universitatea Maritima din Constanta, compartimentul Juridic.
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617.260
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, compartimentul Juridic.
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer