Licitatie Publica - Lucrari de Reabilitare Imbracaminti asfaltice
Anunt de participare numarul 7016/26.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULCORABIA
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 54, Localitatea: Corabia, Cod postal: 235300, Romania, Punct(e) de contact: Marin Paraschiv, Tel.0040249560703, In atentia: Ing. Toma Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0040249506154
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliului Local Corabia
Adresa postala: Str. Cuza Voda, 54, Localitatea: Corabia, Cod postal: 235300, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Urbanism, Tel.+0040249560703, In atentia: Ing. Toma Gheorghe, Email: [email protected], Fax: +0040249506154
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de Reabilitare Imbracaminti asfaltice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Corabia, Str. Bucuresti, Mihail Kogalniceanu, Elena Doamna, C.A. Rosetti, Tudor Vladimirescu, Grivita Rosie, I.H. Radulescu, Libertatii, Sucidava, Garii, A.I. CUza, Nicolae Titulescu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de Reabilitare Imbracamenti Asfaltice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5, 9 km
Valoarea estimata fara TVA: 2, 521, 008RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 35000 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea asocierii in cazul ofertei depuse in comun
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere in baza articolului 180 din OUG. Nr.34/20062. Declaratie pe propria raspundere in baza articolului 181 din OUG. Nr. 34/20063. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului4. Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de la plata impozitelor si taxelor locale5. Certificat constatator emis de ORC
6. Fisa de informatii generale7. Documentul de inregistrare ca persoana juridica8. Acordurile de asociere , daca este cazul - pentru detalii vezi punctul B2.2, din fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau dupa caz rapoarte de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru detalii vezi punctul B 4.1, din fisa de date a achizitiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Niveluri specifice minime necesare: 1. Cifra medie anuala de afaceri, pe ultimii 3 ani - pentru detalii vezi punctul B 4. 1 din fisa de date a achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara2. Recomandari din partea altor beneficiari 3. Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice4. Declaratie privind personalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Niveluri specifice minime necesare1. Dovada indeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 ani, a cel putin un contract, cu valoare egala sau mai mare decat 2.448.000 RON, echivalent a 720, 000 EURO2. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii3. Asigurarea resurselor tehnice, in conformitate cu formularul C 5 B4. Asigurarea personalului de specialitate, in conformitate cu formularul C 5 B
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7336 / 21.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Autoritatii Contractante sau virament : cont : RO39TREZ5095006xxx000584TREZORERIA CORABIA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2007 12:00
Locul: Consiliul Local Corabia, Str. Cuza Voda, 54
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti operatorii economici participanti sau imputernicitii acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Corabia
Adresa postala: Str. Grivita Rosie, 12, Localitatea: Corabia, Cod postal: 235300, Romania, Tel.+0040249563991
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+0040213104642, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii vor fi depuse in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta despre un act al Autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Consiliului Local Corabia
Adresa postala: Str. Cuza Voda, 54, Localitatea: Corabia, Cod postal: 235300, Romania, Tel.+0040249560703, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 12:06