Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA


Anunt de participare numarul 122110/26.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Punct(e) de contact:  ALINA CODREANU, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: CONSTANTA, CAZARMA 769 CAPU MIDIA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE IN CAZARMA 769 CAPU MIDIA - DOCUMENTATIE TEHNICA CU DETALII DE EXECUTIE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU OBTINEREA AVIZELOR SI A AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU ORGANIZAREA EXECUTIEI LUCRARILOR, VERIFICARE PROIECT TEHNIC, EXECUTIE LUCRARE SI ASISTENTA TEHNICA PE PERIOADA DERULARII CONTRACTULUI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI ANEXEI NR. 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI NR.1 LA CAIETUL DE SARCINI.Se accepta achiz de noi lucr similare celor achiz prin prez proced cf art. 122 lit. j din OuG 34/2006. Valoarea estimata publicata in prezentul anunt cuprinde valoarea estimata a serv de proiectare, executie lucrare si asistenta tehnica care formeaza obiectul prezentei licitatii si valoarea estimata a unor eventuale noi lucrari (inclusiv proiectare si asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor) care sunt similare lucrarilor achizitionate prin prezenta procedura, lucrari similare care ar putea fi achizitionate conform art. 122 lit. j din OuG 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 262, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ulterior este posibil sa se achizitioneze lucrari similare cf art. 122 lit. j din OuG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.07.2011 pana la 30.11.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part. 21.312, 00 lei conform cap VI.3 din FISA DE DATE A ACHIZITIEI. Gar de buna executie 7% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat alocat MApN si plata conform Fisei de date cap. VI.6)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Vor fi exclusi ofertantii care se afla in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;2. Certificat constatator din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate lucrari de constructii a cladirilor precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
3. Certificate constatatoare din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat inclusiv cele locale;
4. Cazier fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are inscrise fapte de natura fiscala;
5. Declaratie privind respectarea regulilor concurentei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2008, 2009, 2010;
2. Date privind lichiditatea globala pe anii 2008, 2009 si 2010;
3. Date privind solvabilitatea patrimoniala pe anii 2008, 2009 si 2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. de cel putin 7.000.000, 00 lei, reprezentand - 1.712.119, 36 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari de constructii de reabilitare cladiri(consolidare si reparatii capitale) sau lucrari de constructii noi;2. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a maxim 2 contracte al caror obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare;3. Sa dispuna de personal tehnic de specialitate: responsabil tehic cu executia si controlor de calitate
4. Numar minim de personal de specialitate;5.Necesar minim de utilaje;6. Atestat ANRE de tip B7.Respectarea standardelor minime de asigurarea calitatii;8.Respectarea standardelor minime privind sistemul de managemant de mediu;9.Respectarea standardelor minime privind implementarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.care insumate sa aiba cel putin valoarea de 4.000.000 lei fara TVA, respectiv 978.353, 92 euro. 2. care insumate sa aiba cel putin valoarea de 200.000 lei fara TVA respectiv 48.917, 70 euro;3. RTE autorizat de un organism abilitat - lucrari de constructii si CQ in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;4.din surse propriipentru indeplinirea contractului: 1 ing.constructor, 1 ing instalatii in constructii, 40 muncitori calif c-tii, din care 5 lacatusi, 10 zugravi vopsitori, 5 tamplari, 5 izolatori hidrofug si termic, 5 instalatori electricieni, 5 instalatori sanitari, 5 zidari, 20 muncit necalificati, pentru proiectare personal angajat sau prin colaborare pe specialitati pentru intocmirea PT;5. din surse proprii sau inchirieri (contracte cu terti) pentru indeplinirea contractului: 1 autobasculanta 16 t, 1 schela 2000 mp, 1 automacara 16 t/forta, 1 buldoexcavator;6.Atestat ANRE de tip B - proiectare si executie conf Reg din Ordinul 24/2007, art. 12, lit. b);7.Respecta asigurarea calitatii pentru lucrarile de constructii, certificate sau orice alte documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii; 8.respecta standardele de mediu pentru lucrarile de constructii, certificate sau orice alte documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului; 9.prezinta certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management al sanatatii si securitatii ocupationale, se accepta si orice alte documente care confirma cele prezentate mai sus
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2007-I-769 CAPU MIDIA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S30-049393 din 12.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2011 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2011 09:00
Locul: Sediul U.M. 02542 Focsani, b-dul Bucuresti, nr. 1, Focsani, jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, reprez benef de folosinta, reprez esalonului superior, reprezentanti ofertanti, eventual obs. CVAP VRANCEA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va obtinuta prin accesarea site-ului www.e-licitatie.ro. Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare. Pentru vizitarea amplasamentului se procedeaza astfel: operatorul economic va transmite in SEAP o solicitare cu mentionarea datei la care doreste sa viziteze amplasamentul cu precizarea datelor de identificare ale persoanelor(nume, prenume si CNP); Ulterior acestei adrese, autoritatea contractanta va comunica op. ec. acordul privind vizitarea amplasamentului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Strada Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236/460227, Email:  [email protected], Fax:  0236/460027
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 Focsani / Biroul juridic
Adresa postala:  Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea:  Focsani, Cod postal:  620144, Romania, Tel. 0237/213155, Email:  [email protected], Fax:  0237/213155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2011 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer