Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE A AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA


Anunt de participare numarul 126576/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  COMBEI ANCA, Tel. 0251408214, In atentia:  COMBEI ANCA, Email:  [email protected], Fax:  0251408245, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE A AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: AMBULATORIUL DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA, Str. Tabaci, nr. 1, 200642, Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scopexecutia lucrarilor de reabilitare, modernizare si dezvoltare a Ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de reabilitare, modernizare si dezvoltare a Ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 18, 102, 360.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare se va constitui conf. art.86, alin.1 din HG 925/2006, pentru suma de 90.000 leiGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului, lei fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?Domeniul 3.1 - ?Reabilitarea / modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia art.180, art.181, conf. OUG nr.34/2006, Decl. privind calit. de particip , CUI, Certif. ORC, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschid. ofertelor.Certif. de atestare fiscala privind impoz. si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serv. public pentru finante publice localeCertif. de atestare fiscala privind indeplin. obligat. de plata catre bugetul general consolidat bugetul de stat, bug. asigur. sociale de stat, bug. asigur. de sanat. bug. asigur. de somaj, emis de Min. Fin. prin ANAF - D.G.F.P. Documentele solicitate vor fi emise cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - formular 5.3.1
Bilant. contabile la 2009 si 2010 vizate si inregistrateCifra medie de afac. pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010Informatii privindaccesul la resurse financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima cifra medie de afaceri: 36.000.000 lei.Declaratie bancara (eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunerea a ofertei), in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ef. medii anuale in ultimii 3 ani. Lista personal respons. Pentru fiecare membru din person. propus se vor atasa urmat. docum. suport de demonstr. a experientei sale similare: ?C.V. ?uri?Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizat. si certif. profesion. obtinute (mentionate in CV);?Declar de disponibil, prin care isi declara disponibil. pentru proiect, pe toata durata acestuia.?Copii certificate conform cu originalul ale contract. de munca sau de colaborare aferente.
Declaratie protectia muncii.Pentru executarea instalatiilor de curenti slabi ? sistem detectie si alarmare gaze si sistem detectie si alarmare la incendiu ofertantul/asociatul/subcontractantul trebuie sa fie atestat de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipam. tehnice de care dispune operat. economic (proprietate, leasing, chirie) pentru indeplinirea corespunz. a contract. de lucrari.
Lista principalelor lucrari de natura similara executate in ultimii 5 aniFisa experienta similara
Certificat ISO 9001 sist. de manag. al calit. pt. lucr. de constructii (sau echivalent)
Certificat ISO 14001/2004 sistem de management de mediu pentru lucrari de constructii (sau echivalent)
Certificat ISO 18001:2004 - sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale pentru lucrari de constructii (sau echivalent)
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima - Personalul propus trebuie sa aiba minim 3 ani activitate efectiva in domeniul constructiilor civile si sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului: ?Director de proiect ? inginer constructii civile si industriale?Sef santier ? inginer constructii civile si industriale?Responsabil protectia muncii, autorizat conform legilor in vigoare?Inginer coordonator consolidare structuri (rezistenta) - inginer constructii civile si industriale?Inginer coordonator lucrari de instalatii ? inginer specialitatea instalatii?Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT?Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQ, atestat ISC sau prin dispozitie internaNota: O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii, avand minim gradul III, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare.Cerinta minima: Fisa de inform. priv. experienta similara pentru contracte similare, executate inultimii 5 ani.Se solicita ofertantului indeplinirea, ca unic contractor, asociat sau subcontractant, in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari (reabilitare si modernizare cladiri de utilitate publica), in valoare de minim 9.000.000 lei, fara TVA, de natura si complexitate similara lucrarilor din Anexa 1 la prezenta Fisa de date? Descrierea lucrarilor sau a maxim trei contracte de lucrari (reabilitare si modernizare cladiri de utilitate publica), cu o valoare cumulata a contractelor de 18.000.000 lei fara TVA, de natura si complexitate similara lucrarilor din Anexa 1 la prezenta Fisa de date? Descrierea lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2011 12:00
Locul: Municipiul Craiova, Calea Unirii, Nr. 19, Sediul CJ Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?Domeniul major de interventie 3.1 - ?Reabilitarea / modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
- Documentatia se acceseaza integral din SEAP, conform art. 40 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art.256^2, ali.1 lit.b din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 19, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251408213, Fax:  0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2011 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer