Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE A AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
Anunt de participare numarul 131278/20.10.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Judetean Dolj, Tel. +40 (0)251408214, In atentia: Combei Anca, Serviciul Dezvoltare Regionala, Proiecte cu Finantare Internationala, Email: [email protected], Fax: +40 (0)251408245, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE A AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: AMBULATORIUL DE SPECIALITATE AL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CRAIOVA, Str. Tabaci, nr.1, 200642, Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scopexecutia lucrarilor de reabilitare, modernizare si dezvoltare a Ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de executie lucrari de reabilitare, modernizare si dezvoltare a Ambulatoriului de specialitate al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 102, 360.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui conf. art.86, alin.1 din HG 925/2006, pentru suma de 90.000 lei. Garantia de buna executie: 10 % din val. contr, in lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 - Axa prioritara 3 - Imbunat. infrastr. sociale Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilit./moderniz./echiparea infrastruct. servic. de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia art.180, art.181, conf. OUG nr.34/2006, Decl. privind calitatea de participant, Certif. de atestare fiscala privind impoz. si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serv. public pentru finante publice locale. Certif. de atestare fiscala privind indeplin. obligat. de plata catre bugetul general consolidat bugetul de stat, bug. asigur. sociale de stat, bug. asigur. de sanat. bug. asigur. de somaj, emis de Min. Fin. prin ANAF - D.G.F.P. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 30.09.2011.Certif. ORC, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschid. ofertelor.
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant. contabile la 2009 si 2010 vizat si inregistrat.Cifra medie de afac. pe ultimii trei ani, 2008, 2009, 2010.Declaratie bancara (eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunerea a ofertei), in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 3.000.000 lei, pe o perioada de trei luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie minim 30.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ef. medii anuale in ultimii 3 ani.
Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei.
Pentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suportde demonstrare a experientei sale similare:
? C.V. ?uri? Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute (mentionate in CV);
? Declaratie de disponibilitateprin care isi declara disponibilitatea pentru proiect, pe toata durata acestuia.
? Copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare aferente.Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Prezentarea documentului de atestarede catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipam. tehnice de care dispune operat. economic (proprietate, leasing, chirie) pentru indeplinirea corespunz. a contract. de lucrari.Lista cuprinzand asociatii / subantreprenoriiLista contractelor de natura similara executate in ultimii 5 ani
Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare, executate in ultimii 5 ani.
PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii (sau echivalent).
Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 ? sistem de management de mediu pentru lucrari de constructii (sau echivalent).
Declaratie privind masurile de protectie a mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima - Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa aiba minim 3 ani activitate efectiva in domeniul constructiilor civile si sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului: Director de proiect ? inginer constructii civile si industriale? Sef santier ? inginer constructii civile si industriale? Responsabil protectia muncii, autorizat conform legilor in vigoare, care nu trebuie sa intruneasca cerinta de a avea minim 3 ani de activitate efectiva in domeniul constructiilor civile? Inginer coordonator consolidare structuri (rezistenta) - inginer constructii civile si industriale? Inginer coordonator lucrari de instalatii ? inginer constructii civile si industriale, specialitatea instalatii pentru constructiiResponsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT? Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQ, atestat ISC sau prin dispozitie interna.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare) la un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii, avand minim gradul III, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare.Cerinta minima: Se solicita ofertantului executarea, ca unic contractor, asociat sau subcontractant, in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari (cladiri) in valoare de minim 9.000.000 lei, fara TVA, de natura si complexitate similara lucrarilor din Anexa 1 la prezenta Fisa de date? Descrierea lucrarilor ? respectiv: -lucrari de consolidare / rezistenta-lucrari de arhitectura- lucrari instalatii electrice, sanitare, termice, de ventilaresaua maxim trei contracte de lucrari (cladiri), cu o valoare cumulata a contractelor de 18.000.000 lei fara TVA, de natura si complexitate similara lucrarilor din Anexa 1 la prezenta Fisa de date? Descrierea lucrarilor ? respectiv: -lucrari de consolidare / rezistenta-lucrari de arhitectura- lucrari instalatii electrice, sanitare, termice, de ventilare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de remediere a defectelor in perioada de garantie a lucrarilor
30%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata garantiei lucrarilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2011 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, municipiul Craiova, str. Unirii, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, si dupa caz observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 Axa prioritara 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? Domeniul major de interventie 3.1 - ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici pot accesa documentatia de atribuire, completa si nerestrictionat imediat dupa publicarea Anuntului de participare in SEAP.Decrierea factorilor de evaluare de la punctul IV.2.1 -1. Pretul ofertei: 50 de puncteDetalii privind aplicarea algoritmului de calculPunctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: - a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 de puncte;
- b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P(ofertei n) = (pret minim/pret (n)) x 502. Durata de remediere a defectelor in perioada de garantie a lucrarilor: 30 puncteDetalii privind aplicarea algoritmului de calculPunctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (30 puncte);b) Pentru celelalte perioade de remediere a defectelor, ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pdr(n) = drminim /dr(n) x 30 puncteDurata de remediere a defectelor se exprima in zile calendaristice.2. Durata garantiei lucrarilor: 20 puncteDetalii privind aplicarea algoritmului de calculDurata garantiei lucrarilor trebuie sa fie de minim 3(trei) ani si maxim 10 (zece) ani.Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: a) pentru cea mai mare durata a garantiei lucrarilor oferita, se acorda 20 puncte;b) pentru o durata a garantiei lucrarilor mai mica decat cea de la lit a) se acorda punctaj astfel: P(tn) = (tn-tmin/tmax - tmin)x20unde tmin reprezinta durata minima de 3 ani sitmaxreprezinta cea mai mare durata a garantiei lucrarilor oferita
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Calea Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251408213, Fax: 0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2011 14:55