Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE UNITATI DE INVATAMINT PREUNIVERSITAR DIN SECTORUL 3: Liceul Teoretic A.I. Cuza; Colegiul Tehnic Mihai Bravu; Colegiul Tehnic C.D. Nenitescu; Scoala nr. 21; Scoala nr. 82; Scoala nr. 112; Scoala nr. 199;
Anunt de participare numarul 95302/04.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: CORALIA FILIP, Tel.021.318.03.36, Email: [email protected], Fax: 021.318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE UNITATI DE INVATAMINT PREUNIVERSITAR DIN SECTORUL 3: Liceul Teoretic A.I. Cuza; Colegiul TehnicMihai Bravu; Colegiul Tehnic C.D. Nenitescu; Scoala nr. 21; Scoala nr. 82; Scoala nr. 112; Scoala nr. 199; Scoala nr. 200
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: UNITATI DE INVATAMINT PREUNIVERSITAR DIN SECTORUL 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 135, 729, 987.84RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE, MODERNIZARE SI DEZVOLTARE UNITATI DE INVATAMINT PREUNIVERSITAR DIN SECTORUL 3: Liceul Teoretic A.I. Cuza; Colegiul TehnicMihai Bravu; Colegiul Tehnic C.D. Nenitescu; Scoala nr. 21; Scoala nr. 82; Scoala nr. 112; Scoala nr. 199; Scoala nr. 200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 135, 729, 987.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1.200.000 lei. Modul de constituire este precizat la , ,cap.VI.3) Garantie de participare' din Fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Localsi Fonduri Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta.nr. 34/2006, Prezentarea certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat , precum si a impozitelor si taxelor locale , care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii cu 30 de zile anterior datei stabilite pentru depunerea /deschiderea ofertelor; Prezentare, in original sau copie legalizata, a certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale completat cu informatiireferitoare la: datele de identificare ale operatorului economic; cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2006, 2007, 2008); Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie minim :230.000.000 lei; Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008), vizate si inregistrate de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: ptr.proiectant se solicita indeplinirea (data procesului verbal de predare-primire) in ultimii 3 ani, calculati fata de data depunerii ofertelor, a unui contract de servicii, de valoare cu o valoare mai mare sau egala decat :
- 247.788, 00 lei, exclusiv TVA, de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza, care se incadreaza in codul CPV 71322000-1; ptr.executant se solicita indeplinirea (data procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani, calculati fata de data depunerii ofertei, a unui contract de lucraricu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima de 24.778.800, 00 lei, exclusiv TVA, de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza, cu incadrarea in urmatoarele coduri CPV: 45210000- 2 Lucrari de construcii de cladiri; Ofertantulva prezenta o declaratie privinddotarile de care dispune; Resurse umane pentru proiectant si executant;Standarde de asigurare a calitatii;Standarde de protectia mediului;Standarde de protectia muncii; Informatii privind asociatii / subcontractantii; Istoricul litigiilor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2010 10:00
Locul: Primaria Sector 3, -str. Parfumului nr. 2-4, sector 3 -SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA OPERATORULUI ECONOMIC
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, axa prioritara 3, domeniul major de interventie 3.4.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213198246
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3 - DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
Adresa postala: STR.PARFUMULUI NR.2-4, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Tel.0213180336, Fax: 0213180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2010 09:05