Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare obiectiv "Imobil Filarmonica Moldova"
Anunt de participare numarul 60424/05.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Arte , ,G. Enescu"
Adresa postala: Iasi. strada Horia nr. 7-9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700126, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Panait, Tel.0232/276162, Email: [email protected], Fax: 0232/276162
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare obiectiv "Imobil Filarmonica Moldova"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Iasi, str. Cuza Voda, nr. 29
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare obiectiv "Imobil Filarmonica Moldova"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga lucrare
Valoarea estimata fara TVA: 14, 441, 188RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 200 000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului de executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din surse bugetare, prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice ofertant este exclus in urmatoarele situatii:
-este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administrator judiciar;
-activitatile sale comerciale sunt suspendate sau fac obiectul unuiaranjament cu creditorii;
-face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile de maisus;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingeri eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatii solicitate de catre autoritatea contractanta;Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formulare Asi/sau Cazier judiciar /certificat echivalentDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local.
Cerinta obligatorie: completare formular B
Persoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (extras din bilantul contabil al celor 3 ani)
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
- scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte:
¦ Solvabilitate patrimoniala = 30%;
¦ Lichiditate generala = 100%;
- asigurarea riscului profesional;
- demonstrarea ca operatorul economic are disponibilelinii de credit confirmate de banci sau orice altemijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solvabilitate patrimoniala =30%;Lichiditate generala = 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
- lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-experienta similara minim 5 lucrari executate si finalizate, dovedite prin contracte si pv receptie semnate de beneficiar si avizate de IJC;
- recomandari, minim 5;
- informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii;
- autorizatie ISCIR pentru montaj utilaje de ridicat(ascensoare de persoane);
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
- declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului angrenat in executia lucrarii;
- atestate RTE;
- dovada dispunerii de laboratoare de incercari materiale;
- dovada certificarii ISO 9001, - atestatul firmei de executie lucrari de restaurare si conservaremonumente istorice emis de Ministerul Culturii
Informatii privind subcontractantii
Se solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.
Se solicita si pentru subcontractanti:
- atestare de executie lucrari de resataurare si conservare monumente istorice emis de Ministerul Culturii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara minim 5 lucrari executate si finalizate, dovedite prin contracte si pv receptie semnate de beneficiar si avizate de IJC;
-recomandari, minim 5;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata executiei
5%
Descriere:
3.
programul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se poate face direct la casieria univertatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 12:00
Locul: Iasi, str. Horia nr. 7-9, Birou Director General Administrativ.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 003480, Romania, Tel.0040 21 3104641, Email: [email protected], Fax: 0040 21 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Anastasie Panu nr 25 bis , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700024 , Romania , Tel.0232-260600 , Fax: 0232-255907, 0232-217808, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0040 232 260600, Fax: 0040 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Administrativa
Adresa postala: str. Horia nr. 7-9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700126, Romania, Tel.0040 232 276162, Email: [email protected], Fax: 0040 232 276162
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2008 13:23