Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare pe DN 66 Baru-Hateg pe sectorul km 154+000-km 179+917
Anunt de participare numarul 16166/30.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Margarit, Tel.0213186662, Email: [email protected], Fax: 0213186662, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare pe DN 66 Baru-Hateg pe sectorul km 154+000-km 179+917
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 66 Baru-Hateg(km 154+000-km 179+917)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile implica executia lucrarilor de reabilitare a drumurilor si podurilor pe DN 66 Baru- Hateg. Lucrarile cuprind largirea acostamentelor, reparatii drum, stabilire traseu, executia a trei cai rulare, executia de straturi bituminoase si reabilitarea/executia de podete si reabilitare poduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262423-2 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
45233130-9-Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare pe DN 66 Baru-Hateg pe sectorul km 154+000-km 179+917
Valoarea estimata fara TVA: 16, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scris. de garant banc: de particip. licit.700.000 rol;de buna executie: 10%din pret contr.fara TVA;de plata a avansului 15%din pret contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Co-finantare Banca Europeana de Investitii (B.E.I.), Programul de Reabilitare a Drumurilor etapa a IV-a, Acord de Imprumut nr. 20.781.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copii doc: forma de constituire si locul inreg.;imputernicire pt semnarea ofertei, informatii ref.la litigii pt contractele execut. in ultimii 10 ani sau in curs, declaratie de eligibilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant auditat pt.ultimii 5 ani, cifra de afaceri medie anuala in constructii: min.20 milioane EURO in ultimii 5 ani, anul curent si previziuni pe urmatorii 2 ani, contul de profit si pierdere, evidenta accesului la linii de credit, dreptul de a solicita referinte de la bancile la care ofertantul are conturile deschise.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in lucrari pe ultimii 10 ani (cel putin 9 luni/an), experienta in lucrari similare: cel putin 3 contracte, fiecare cu o valoare de cel putin 10 milioane EURO in ultimii 5 ani, echipamentele principale, calificare si experienta personalului cheie propus, detalii despre subcontractori, prezentarea metodologiei si a programului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 EUR
Conditii si modalitate de plata: OPin contul C.N.A.D.N.R. deschis la BCR suc.Unirea RO13RNCB0082008094080003 pt EURO sau nr. RO67RNCB0082008094080001 pt ROL sau prin fila cec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 11:00
Locul: Sediul CNADNR, etj 8. cam.22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, observatori M.E.F., alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comunicarii considerata nejustificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. Directia Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etj. 8, cam. 22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213186662, Email: [email protected], Fax: 0213186662
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2007 13:57