Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare pentru proiectul Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului de Recuperare Sf. Gheorghe Botosani


Anunt de participare numarul 93514/27.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: MARIA CIUBOTARIU, Tel.0231530143 int.103/0231515142, In atentia: MARIA CIUBOTARIU, Email: [email protected], Fax: 0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare pentru proiectul Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului de Recuperare Sf. Gheorghe Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul de Recuperare Sfantul Gheorghe», Calea Nationala nr. 2, C.P. 710010, Mun. Botosani, Jud. Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare pentru proiectulModernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului de Recuperare Sf. Gheorghe Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este realizarea de lucrari de reabilitare pentru proiectul Modernizare Ambulatoriu integrat al Spitalului de Recuperare Sfantul Gheorghe» Botosani, CPV: 45453000-7- Lucrari de reparatii generale si de renovare.
Modernizarea ambulatoriului integrat al Spitalului de RecuperareSf. Gheorghe Botosani, se doreste sa se realizeze astfel:
Modernizare parter, suprafata sectorului Ambulatoriului de la acest nivel: cabinete medicale si laboratoare, birouri, holuri (sala de asteptare), grupuri sanitare, anexe( fisier, magazie, sterlizare, depozit, arhive, spalatorie, vestiar).
Suprafata propusa spre modernizare= 1.849, 36 mp .
Valoarea estimata a contractului este de 4.228.742, 24 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 228, 742.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 40000 lei( virament bancar sau instrument de garantare emis in cond. legii de soc. bancara sau soc. de asigurari).Garantia de buna executie va fi in suma de 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local , buget national si fonduri structurale F.E.D.R.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere- legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie de eligibilitate, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si contributiilor catre bugetul de stat, certificat constatator emis de O.R.C., Copie certificatul de inregistrare.Persoane juridice /fizice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara de rezidenta (tradus si legalizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea C.A., bilantul contabil pe ultimii 3 ani(2007, 2008, bilantul contabil la 30.06.2009 si balanta contabila la 31.12.2009)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu suma 6000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Informatii privind dotarile specifice, Informatii privind efectivul mediul anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii privind personalul de conducere si personalul desemnat si implicat direct pentru executia siindeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, informatii privind subcontractantii/ asociatii, Prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate al contractului ce face obiectul prezentei proceduri, Prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent, Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara Se solicita obligativitatea prezentarii pentru experienta similara finalizarea in ultimii 5 ani a 2 ( doua) contracte al caror obiect a fost executia unor lucrari in domeniul constructiilor civile.Valoarea cumulata a celor 2 contracte prezentatedrept experienta similara sa fie in suma de minim 2.000.000 lei fara TVA.Pentru a face dovada indeplinirii corespunzatoarea a contractelor prezentate ca experienta similara, ofertantul va prezenta: copie dupa fiecare contract prezentat ca experienta similara; copie dupaProcesul-verbal de receptie pentru fiecare contract prezentatca experienta similara ;copie dupaRecomandare/ Document constatator emis de beneficiar pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Asigurarea unui Coordonator de proiect cu specialitatea Inginer constructor cu experienta pentru lucrari pentru care ofertantul va prezenta: copie dupa contractul individual de munca sau contractul de colaborare , CV-ul in originaldin care sa reiasa vechimea in munca si experienta , copie dupa Diploma din care sa rezulte specialitatea solicitata, Declaratia de disponibilitate. Dovada asigurarii de catre ofertant a unui Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) atestat in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri pentru careofertantul va prezenta : copie dupa contractul individual de munca sau contractul de colaborare , copie dupa atestatul MLPAT, CV-ul in originaldin care sa reiasa vechimea in munca si experienta, Declaratia de disponibilitate.Dovada asigurarii de catre ofertant a unui a unui Responsabil cu controlul tehnic de calitate, autorizat in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri pentru careofertantul va prezenta : copie dupa autorizatie, copie dupa contractul individual de munca sau contractul de colaborare, CV-ul in originaldin care sa reiasa vechimea in munca si experienta, Declaratia de disponibilitate.Dovada asigurarii de catre ofertant a unui a unui sef punct de lucru pentru careofertantul va prezenta : copie dupa contractul individual de munca sau contractul de colaborare , Declaratia de disponibilitate .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local din sediul Primariei Municipiului Botosani din str. Postei nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoanacu un singur insotitor ce vor avea imputernicire si copie carte indentitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului de Recuperare Sfantul Gheorghe» Botosani finantat prin Programul Operational Regional 2007 2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de interventie 3.1 Reabilitarea /Modernizarea/Echiparea infrastructurii serviciilor de sanatateCod SMIS 2850
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216.321, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act alautoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: str. Postei nr. 2, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710.236, Romania, Tel.0231-511712, Fax: 0231-531.595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2010 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer