Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare poduri si podete - SRCF Brasov, SRCF Constanta si SRCF Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 129797/03.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/3192432, Email:  [email protected], Fax:  021/3192432, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reabilitare poduri si podete - SRCF Brasov, SRCF Constanta si SRCF Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SRCF Brasov
SRCF ConstantaSRCF Timisoara
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare poduri si podete - SRCF Brasov, SRCF Constanta si SRCF Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)
45234100-7-Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare poduri si podete
Lot 1 -SRCF Brasov valoare estimata 31.071.810 lei
Lot 2 -SRCF Constanta valoare estimata 9.872.560 lei
Lot 3 -SRCF Timisoara valoare estimata 26.320.050 lei
Valoarea estimata fara TVA: 67, 264, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare lot 1=320000 lei, lot 2=100000 lei, lot 3=265000 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: contributie nerambursabila de la Comisia Europeana si contributie de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat propriu de cazier judiciar; Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 180-OUG 34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181-OUG 34/2006;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69 indice 1-OUG 34/2006;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilanturile contabile din anii 2008, 2009, si 2010, vizate si inregistrate de organele competente;
b) Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimi trei ani
-lot 1 46600000 lei sau 10947190 euro
-lot 2 14800000 lei sau 3481698 euro
-lot 3 39400000 lei sau 9255779 euro
c) Capacitatea financiara de sustinere pe toata durata de executie a lucrarilor- declaratie bancara: lot 1- 7.700.000 lei sau 1.808.870 eurolot 2- 2.400.000 lei sau 570.342 euro
lot 3- 6.500.000 lei sau 1.526.969 euro, pe o perioada de min. 6 luni, alocate pentru aceste lucrari.
d) lichiditatea generala. Ofertantul trebuie sa inregistreze o valoare a indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2010:
- pentru Lot 1 ? de minimum 100%;
- pentru Lot 2 ? de minimum 100%.- pentru Lot 3 ? de minimum 100%.
Pentru calcularea indicatorului Lichiditate Generala (LG) pentru exercitiul financiar 2010 se utilizeaza formula: LG= Active circulante/Datorii curente X 100
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie/Agrement AFER sau documente echivalente emise de organisme similare AFER-ului din tara de origine in care ofertantul este stabilit si recunoscute de AFER; Daca ofertantul NU detine documentele AFER, va depune un angajament in care se obliga ca in cazul castigarii procedurii de atribuire sa obtina si sa depuna aceste documente in termen de 40 zile de la comunicarea rezultatului procedurii;
-Ofertantul trebuie sa depuna doc din care sa reiasa ca a finalizat in ultimii 5 ani, urmatoarele:
a)Un contract de ?Lucrari de reabilitare/constructii lucrari de arta cai ferate/poduri? indeplinit /finalizat/in curs de finalizare in ultimii 5 (cinci) ani, cu o valoaremin. conf. celor specificate mai jos, sau b) Cel mult doua contracte cumulate de ?Lucrari de reabilitare/constructii lucrari de arta cai ferate / poduri? indeplinite/finalizate/in curs de finalizare in ultimii 5 (cinci) ani, cuo valoare min. conf. celor specificate mai jos.Lot 1, val. min. 1 contr. de 9.321.543 lei, 2.189.800 euro sau valoare minima 2 contracte cumulate de 12.428.724 lei, 2.919.734 EURO
Lot 2, val. minima 1 contr. de 2.961.768 lei, 696.755 euro sau val. min. 2 contracte cumulate de 3.949.024 lei, 929.007 euro.
Lot 3, val. min. 1 contract de 7.896.015lei, 1.854.918 euro sau valoare minima 2 contr. cumulate de 10.528.020 lei, 2.473.224 euro.-Certificatul SR EN ISO 9001:2008, Certificat OHASAS 18001:2008, Certificat ISO 14001:2004.
-Of vor prezenta o declaratie (Formular L- in original), insotita de lista utilajelor propuse si disponibile pentru realizarea contractului
-Of trebuie sa faca dovada posibilitatii implicarii in indeplinirea contractului a implicarii in contr a unui min de exp cheie si resp. astfel: 1)ex ch-coord/cond echipa-1; 2)ex ch-coord adj echipa, spec poduri CF-1; 3)ex ch-Sef Santier (3-lot 1;2-lot 2;3-lot 3); 4)ex ch-Resp tehn cu ex-1;5)ex topograf-1;6)Resp cu proiect det tehn de ex si det AS-Built-1; echipa diferita pt fiecare lot cu experti distincti;
-declaratia cu subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
12%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Planul calitatii
6%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Termen de mobilizare PND
2%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/649/10.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2011 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2011 11:30
Locul: sediul CNCF CFR SA, bulevardul Dinicu Golescu 38, sector 1, etaj 3, camera 38, Aripa Gara de nord
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor ce vor prezenta copii dupa BI/CI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributie nerambursabila de la Comisia EuropeanaContributie de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor necesare taxei pe valoarea adaugata (TVA) aferenta cheltuielilor eligibile conform legislatiei nationale in domeniul fiscal
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Corespondenta, comunicarile si clarificarile dintre autoritatea contractanta si operatorii economici se vor face in LIMBA ROMANA. In anuntul de participare publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro), respectiv JOUE, la sectiunea ?Documentatie si clarificari? se vor posta: fisa de date, caietele de sarcini, formularele si acordul contractual + conditiile speciale ale contractului. Documentatia tehnico-economica (inclusiv caietele de sarcini) este postata pe site-ul http: //cfrsa.infofer.ro/images/doclic/ - PODURI BV CT TM.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40/021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  +40/021/3104642, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR" SA - Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 (palatul CFR), Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/315.11.17, Fax:  021/315.11.17, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer