Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare priza Valea Voievozilor, jud.Dambovita
Anunt de participare numarul 86594/15.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN LUNCA, Tel.0238725447, In atentia: Dl. ing. Iorgulescu Emanuel, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0238427237
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare priza Valea Voievozilor, jud.Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Aval pod Valea Voievozilor, municipiul Targoviste, jud.Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii: "Lucrari de reabilitare priza Valea Voievozilor, jud.Dambovita". Lucrarile constau in recalibrare albie, protectie de mal, caderi beton, prag de fund.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247212-9 - Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii; "Lucrari de reabilitare priza Valea Voievozilor, jud.Dambovita"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 409, 656RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile Art. 122, alin. J din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 36 200 RON; Garantia de buna executie: 5% din valoarea (fara TVA) a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe si cofinantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor de asigurari sociale de stat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare, Cazierul judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea unitatii original sau copie legalizata, Pentru persoane juridice/fizice straine: Documentecaredovedesco formadeinregistrarein calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este resident, Certificat constatator emis de registrul comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv executie constructii hidrotehnice si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Bilantul contabil, contul de profit si pierderi, toate anexele la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficari, Informatii privind cifra de afaceri , Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta comuna situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a rezurselor tuturor membrilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 4 800 000 RON (fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Fise de experienta similara, insotite de recomandarea din partea beneficiarului; Declaratie si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare; Informatii privind personalul tehnic de specialitate si efectivele medii anuale ale personalului angajat (inclusiv CV) si al cadrelor de conducere, informatii cu personalul responsabil cu executia lucrarilor, Lista cuprinzand subcontractantii, Certificat ISO 9001; Certificat ISO 14001, Certificat OHSAS 18001:2004, Declaratia privind respectarea obligatiilor referitoare la impozitare, protectia muncii si protectia mediului, informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul), Informatii privind masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani operatorul sa fi incheiat si indeplinit cel putin un contract de experienta similara cu valoare minima sau sa fi incheiat si indeplinit trei contracte de experienta similara cu totalvaloare cumulata de minim: 2 400 000 RON (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
190/15.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.01.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2009 11:00
Locul: Directia Apelor Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Buzau, Cod postal 120208, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire emisa de ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect F/P 1579 (2006)
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire [fisa de date, caiet sarcini, formulare, formular contract), Anexe la Caietul de sarcini: Documentatie pentru Licitatie (Piese scrise + Piese desenate), se asigura oricarui operator economic pe suport CD si pot fi obtinute de la sediul Autoritatii Contractante, in urma unei solicitari transmise prin fax, cu toate datele de identificare ale societatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Emil Zolla, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se va sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmat. luarii la cunostinta despre un act al aut. contractante considerat nelegal [art.256^2, alin.1, lit.b, din OUG 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Buzau-Ialomita Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120208, Romania, Tel.0238.725 446, Email: [email protected], Fax: 0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2009 14:16